/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tastetur på T300
Fra : oz4lh
Vist : 527 gange
40 point
Dato : 16-12-04 22:03

Hej

Hvor kan jeg få fat på tastetur til T300

cover kan købes her

http://www.e10.dk/shop/default.asp?ProductID=106

mvh
Leif
oz4lh@get2net.dk

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-04 22:37

du genbruger det gamle flip keypad
kan ikke finde ekstre flip keypad til t300 nogen steder på nettet udlandske flere sted stå der genbrug flip keypad
du kan evt. prøve at skrive til dem Du kan kontakte e10 pr. e-mail Spørgsmål Generelt: info@e10.dk hvis du ikke har prøvet

Kommentar
Fra : oz4lh

Dato : 17-12-04 10:49

Hej Rotw

Jeg er klar over jeg kan bruge mit gamle men jeg har mistet
en af tasterne da de er løse da jeg tabte den og ikke kunne
finde den igen.

Er der andre telefoner der har de samme taster som man kan bruge ??????

mvh leif

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 17-12-04 11:09

har haft kontakt til et par forhandler anbefalet at prøve at ringe
Ericsson Hotline, Sluseholmen 8
1790 København V, Tlf. 33883900

det var det de anbefalet

Kommentar
Fra : oz4lh

Dato : 18-12-04 19:32

Hej rotw

jeg har kontaktet Ericsson Hotline der er 4 steder i dk de laver telefonen
Maribo-2 steder Odense og Esbjerg
det koster 400 kr i Maribo med fragt at få skiftet tasterne
det koster 250 i Esbjerg uden fragt
og ikke under 500 i Maribo

mvh leif

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 19:57

er det prisen for en keypad sendt til dig i en lille konvelut man kan vel selv skifte den ?? de skulle have tæsk med en Spade det 2-5 X prisen i forhold til et orginal cover

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 20:11

gå heller ikke ud fra at tasterne fra en af de andre modeller passer
vel tro det er billiger og gå ud og invistere i mobilos

Kommentar
Fra : oz4lh

Dato : 18-12-04 23:58

Hej Med jer

Det er prisen for et keypad som de sætter i.De må ikke sende reservedele ud til
private eller forretninger for Sony Eriksson, mobilos skal sendes ind til dem.

Jeg prøver at få sendt et keypad til en T610 det koster 50-kr det vil jeg prøve her
http://www.gooby.dk/shop/index.php?cPath=24_25_355

I skal nok få besked om det virker.
mvh.leif

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 21-12-04 14:17

jeg syntes du skulle købe en brugt telefon det er meget billigere

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 21-12-04 14:17

jeg syntes du skulle købe en brugt telefon det er meget billigere

Kommentar
Fra : oz4lh

Dato : 22-12-04 10:52

Hej Rotw

Jeg har fået det keypad til T610 knapperne passer ikke i højden de er for små.
Men jeg fik tilpasset en knap så den var brugbar.

Jeg søger stadig et keypad selvom der står at man skal bruge det gamle.

NB. Hvordan afslutter/lukker man en tråd.

mvh leif

Godkendelse af svar
Fra : oz4lh

Dato : 22-12-04 22:52

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-12-04 13:26

det var så lidt skal holde øre og øjne åbne god jul og godt nytår

Kommentar
Fra : oz4lh

Dato : 23-12-04 14:04

NB. Hvordan afslutter/lukker man en tråd når man er færdig med sit spørgsmål og har fået svar.

MVH Leif

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-12-04 16:51
Kommentar
Fra : oz4lh

Dato : 23-12-04 17:45

Hej Rotw

Tak for hjælpen af den nyankommende bruger.

God Jul og Godt Nytår

Mvh. Leif

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-12-04 17:55

i lige måde