/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
en tråd til de snakkelystne ;-)
Fra : miritdk
Vist : 815 gange
1 point
Dato : 16-12-04 21:03

halehøj - har i lyst til at brokke jer - eller være positive så gør det - men ingen skænderier og ingen mudderkastning.

hvem mon finder på en rigtig god gave til en pige på 30 der har alt og ingenting ???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 21:27

Tar mig lige en lur og så finder jeg den perfekte gave!!

En fantastisk mor må da forøvrigt være noget nær perfekt som gave?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-04 21:39

En super støvsuger?!...eller måske vinyl negle
Kvinder er jo forskellige!

Kommentar
Fra : binky

Dato : 16-12-04 21:41

Hvad med en oppustelig gummihandske?
mvh
binky

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 16-12-04 21:43

ja ja, man kunne jo tilbyde det perfekte (mig selv)

Men jeg er desværre optaget...................... (selvoptaget) *GG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 22:00

Perfekte gave .................... miritdk må du pakkes ind, med røde sløjfer.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 22:11

Oyy da emesen?,miritdk den kan du vel ikke stå imod

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 22:13

Man kan vel kunsten at fedte ...................ikke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:13

Hvad med en oppustelig herrelolita

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 22:16

Herrelolita Keldd?,er det en intetkøns et eller annet dukke??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:18

Holniels:
Eet eller andet dukke .
Hilsen
Keldd
blir'det jul
bli'r det cool

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:19

arghhhh det kan i gøre bedre

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:24

Sagtens,men sgu da ikke for eeet luset point, ha ha ha ha
Nu skal der point på bordet.
Keldd. Pointjæger,i dagens anledning.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:24

Gavekort på en luksus slappe-af-dag med restaurantbesøg, shopping en god koncert osv.
-Og så skulle ens hjem lige have besøg af et rengøringsfirma imens

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:24

er altså besvumset over emesen indtil videre
Men udover at I for filan er temmelig opfindsomme (på det ondskabsfulde plan ) - så er jeg temmelig blank - seriøse påhit modtages gerne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:25

nååååå keldd - hvordan var det nu det var med den syge holdning til point lololol

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:25

og Mirit, tænkte nok at du var til at liste med

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 16-12-04 22:26

hvis penge ikke er et problem så en tur til London med en billet til teateret

http://www.londontheatreshop.com/

hvis det skal være lidt sjov billig og hun godt kan tåle lidt ”sjov”

http://www.gadgets.dk/product_info.php?cPath=3&products_id=150

det eneste jeg kan komme i tanke om at brokke mig over er at jeg ikke vandt i lotto

positiv det er jeg

eller er det pose stiv

hmmmm

det kan jo også være positivt

det er i hvert fald en go rødvin

tager lige et glas mere inden jeg går i seng

det er jo en arbejdsdag i morgen

stemmer FOR en hvid jul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:29

Ripley - til at liste med ?????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:34

Nu skal merit jo ikke beskylde mig for mine holdninger til point.
Den er skam stadig uændret.
Men ligefrem at forvente prosa i verdensklasse for 1 luset point,næh næh,
så se at komme til lommerne.
Hilsen
Keldd
det er jul
det er cool

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:35

Mirit: Få til at lave en "for sjov tråd"
Er det en gave til dig selv eller til en veninde, og har vi ubegrænsede midler at øse ud af?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:38

Ripley - begrænsede midler - og jaja - liste her betyder noget andet lol

Keldd - hov du - ikke være begærlig

KUNNE jo være der faldt lidt ud af lommerne trods alt - får se

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:39

Daaaavs Ripley,hvordan gik julefrokosten på margarinefabrikken?
Hilsen Keldd
fejemanden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:40

øhhhh Ripley - overså noget - ikke til migselv og ikke til en veninde - men som beskrevet.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:41

Kelld, alle julefrokoster går da godt, indtil dagen efter
Er der noget med, at Mirit mangler en rød kjole, det må være et forslag

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:45

Ripley:
Hun får sgu i pose og sæk,men hvis du vil se
mig i den røde kjole ,så bare send et billede af dig,så bytter vi ,vær nu lidt frisk.

Kommentar
Fra : binky

Dato : 16-12-04 22:45

Keldd
Dem der herrelolittaer fåes jo også i et mere handy format. Men det ved en mand nok ikke så meget om. Jeg kan ikke lade være med at tænke tanken:
Vågn op ved siden af sådan et gummidyr, som ovenikøbet ligner en omvendt elefant. Tak for kaffe og god fornøjelse.
mvh
binky

Accepteret svar
Fra : binky

Modtaget 11 point
Dato : 16-12-04 22:46

Keldd
Dem der herrelolittaer fåes jo også i et mere handy format. Men det ved en mand nok ikke så meget om. Jeg kan ikke lade være med at tænke tanken:
Vågn op ved siden af sådan et gummidyr, som ovenikøbet ligner en omvendt elefant. Tak for kaffe og god fornøjelse.
mvh
binky

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 22:47

Er mirit bedst indpakket, emesen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:47

tedd............ ((((((((((((((S P A R K )))))))))))))))

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 22:48

Min beskedenhed forbyder at tilbyde mig selv som gave!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:48

Kelld, det er under overvejelse, kunne være sjovt at se dig i kjolen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:49

HAR set keldd i rød kjole - haha

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:51

Mirit-> Tog du ikke et billede, så kan jeg slippe for at komme i fotogalleriet

Binky - godt indlæg

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:52

du kan tro jeg tog det - men - må vist ikke sætte det ud til jer - han er ski genert knægten lolololol

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:53

Kom så Ripley,"KW Pictures" er ikke så slemme bare et par stykker af dig ved computeren,så har du en deal
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 22:56

Åh Mirit, please............

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 22:58

Ripley...........ryster af angst og kigger mig omkring - uha bare keldd ikke ser dit indlæg for så kommer han vist efter dig lol

Meeeeeeeeen - hvis du giver ham et virkelig vellignende billede - mener billede - så kan det jo være lol (lover intet men tanken er ganske tiltalende)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:59

Binky.
Fortæl lidt mere,vi er et par stykker der gerne vil høre lidt om dine erfaringer.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:00

binky........... hvilken mand ligner ikke en elefant der er væltet når han sover ??????????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 23:01

HM, nu gik tråden jo ikke på mit julegaveønske, men såer jeg jo nødt til at ønske mig et dyrt lille digitalkamera

Kelld er garanteret stået af tråden - er det mudderkastning at kalde nogen (og nævner ingen navne) for pointryttere

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 23:02

UPS

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:03

måske er det en smule mudderkastning Ripley - men hov - julemanden findes ikke her - endnu - lol

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:07

Theripley:
Hvad så,hvis dig som en mand,så skal jeg vise mig som............du ved nok.
Meld dig på Skype først,så kan du sende billederne den vej,alt går let.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:08

Hov hov merit,jeg snorker ihvertfald ikke.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:10

keldd - så var det ikke dig der var her inat

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 23:12

Sig lige til julemanden at jeg også ønsker mig mikrofon osv - jeg har været sød, det står skrevet i Kandu

Men hvorfor er Skype bedre end Yahoo og MSN messenger - eller ICQ??

Hilsen Ripley, som skal op kl.5 - Mirit tråden er for sjov, det bliver "træls" i morgen tidlig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:12

ajiiiiiiiiiiiiiii altså - SKAL finde en løsning på det gavespørgsmål - piiiiiiiiv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:13

LOL Ripley - så meld dig til yahoo messenger

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:14

merit
lad nu være at få storhedsvanvid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:15

keldd - og det kommer fra dig ???????? NUL billeder til KW pictures herfra

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:16

Nej,vi er også kræsne.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 23:18

Ikke tull miritdk,kom med det,venter spændt jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:18

keldd du skal da ikke æde billederne - så galt står det da heller ikke til vel ???????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 23:19

Mirit, hvem skal have gaven, hvordan er hun?

Er på Yahoo, bruger det bare mest til at få besked om mails - og bruger adressen til Kandu, så den snakker somme tider meget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:20

nånå ripley - så find mig der haha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:22

ripley kan næsten ikke sige det lol - men dejlig er hun og har et herligt væsen - kreativ osv - kan blive ved men orker ikke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:23

Det er hendes datter,hun er smuk jeg har set hende.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:24

holniels "Ikke tull " - hvad betyder det ????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:24

KELLLLLLLLLLLLLLD !!!!!!!!!!!!!!! Ingen point til sladretanter i røde kjoler

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 23:25

Kort og godt,opp med et bilde på Keldd´s sladrespalte,ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:25

ps.. keld - foriøvrigt ved du jo ikke om det er hende lolololol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:27

holniels - for hulen - ikke rotte dig sammen med keldd -

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:28

Man ved ALTID hvem mor'en er,det er straks værre med far'en

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 23:29

Er ham der har rottet seg med meg jo

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:30

joooooooo keldd - moren kan jo være til FARE

Hooooooooooov holniels - kan I blive enige ??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 23:34

Jobbing i morgen også jo så en herifra

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:35

sov sødt holniels - resten af sætningen kender du jo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 23:38

Når fik vi den ged barberet?

Husk det nu Ripley,svar mig inden du går på arbejde imorgen.
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:39

tror jeg lader tråden være åben - nogen må for hulen da kunne finde en ide der siger spar to ( ikke noget med kort her) -

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 23:39

Mirit - tak for roserne, som lige bliver returneret
-Skønt at vi er mange, der bruger Smalltalk fordi det er SJOVT

Har ekstrem stor repekt for holniels, så vil følge hans eksempel og gå i seng............

Håber du holder tråden åben et stykke tid endnu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:40

sov sødt ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 23:42

I lige måde, vi snakkes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 23:43

indtil imorgen og hååååååååber

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 09:19

Haii Mirit..hvad med et gavekort til en håndlæser?
Eller en dygtig astrolog?

Årsabonnement på et magasin du ved hun holder af.

Sidste nye DVD med Victor Borge. (den ønsker jeg mig hi hi)

Det er din datter ikke?

knus mango

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 09:47

g´morn´mango
jo det er til min datter - og du snyder - for hulen hvor er det svært - jeg har en ide -men er ikke sikker på den falder rigtigt i god jord - derfor ville det være lidt sjovt at få en ide der kan føres ud i livet ret så hurtigt.
Øv troede jeg havde fat i det meste men røg da lige på den - haha - men får se - hvorfor filen skal det hele også være så svært - vi giver jo ikke gaver i det helt store på selve aftenen - men hun fortjener om nogen at få noget helt for sig selv

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-12-04 10:19

Er hun gift?
Hvis ikke, den klassiske: Et salt og peberkværnsæt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 10:20

haha er du tosset mulberry - jeg ville få det lige i hovedet igen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 12:33

Mirit..hvad var det du havde fat i??...det du skriver med at du røg på den osv....forstår jeg ikke en dyt af *GG*

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-12-04 16:28

Hmmm... et digitalkamera, en video
-det er da ting med interessante muligheder.
gadget. dk. sjove anderledes, stadig brugbare ting, og Lisbeth Dahl, der er mange usædvanlige festlige tøseting til alle aldre

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-04 16:29

Et nøgle etui til at hænge om halsen?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-12-04 16:32

Ihvertfald ikke en Tedd(y)-bear.
Tænk på hvad er hendes interesser, - så må du da være kommet nærmere.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 17-12-04 16:34

ups! (lille undskyld)- jeg er vist diskvalifiseret for mudderkastning, skynder mig at løbe ...på...juleferie Ha HA

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-04 16:47

Jeg har ellers tilbudt mig selv som gave, mulberry

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 18:55

*GGG* nå så der er alligevel lidt liv her trods alt - men indtil videre er der kun en - øhh to der måske har fat - (snyd gælder ikke = insiderviden - håber nogen prøver med gaveide igen - før jeg lukker

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 19:49

arrgghhh Mirit..er det en konkurrence??

Troede da bare at du skulle have en god ide...hmmppff!

Så bliver man bare ))))))))))SPARKET(((((((((((( ud til højre!

(for lige at bruge en af diine egne virkemidler *GG* ser jo skie godt ud *GG*)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:03

mango - haha - nej det er da ikke nogen konkurrence - men synes ligesom ikke jeg har fået SVARET/IDÈEN - og hov hov har da ikke sparket til dig endnu - dohhh

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 20:43

Tak for svaret binky. om ikke andet så fordi jeg fik et godt grin

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 22:54

Ha ha..nej jeg mente det jo også kun for sjov...det ved du da?