/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
DvD ram
Fra : Andrewz
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 16-12-04 19:47

Jeg har købt mig en DvD brændere der kan lidt af vært, som f.eks DvD - R + R -Rw + Rw og s her kommer mit spørgsmål den kan nemlig også DvD Ram. Hvad er forskellen på en DvD Ram og DvD - Rw ? jeg mener man kan skrive flere gange på begge 2 men hvad kan man ellers med DvD-Ram ?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-12-04 19:53

Dvd ram er et format lig + og - men understøttes kun af enkelte afspillere,det bruges bl.a i video optagere og så skulle kvaliteten være bedre,men det siger de alle

Kommentar
Fra : Andrewz

Dato : 16-12-04 19:59

Men der er måske slet ikke nogen forskel jeg mener et eller andet de kan ?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-12-04 20:57

Ikke spor,efter min bedste overbevisning.Joo,prisen på skiverne er 3-4-dobbelt

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-12-04 20:58

Og man kan ikke slæbe dvd skiven fra mosters fødselsdag rundt til familien(det er måske meget rart)

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-04 21:26

En typisk dvd ram skulle kunne holde til 100.000 overskrivninger! Derfor er den god til pålidelig backup

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 16-12-04 22:01

Ja,det er rigtigt med overskrivningerne,men selvom det skulle være rigtigt,så er det vist ikke værd at regne med
Der er sikkert kommet noget nyt om 25 År

Godkendelse af svar
Fra : Andrewz

Dato : 17-12-04 15:31

Tak for svaret tedd.