/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Håndbold med stort Q.
Fra : arne.jakobsen
Vist : 727 gange
30 point
Dato : 16-12-04 19:19

Hold da helt kæft hvor det er fedt at se vores nye Håndbold-Quinder in action.

Men hvad siger I? Hedder det Målmand, Målkvinde eller Målvogter?

I aften vandt de meget overraskende over Ungarn med 24-23, og dermed puljen.

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:21

Kanon godt spil...

Målvogter er det rigtige.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:26

for mit vedkommende hedder det at skifte kanal eller foretage sig noget fornuftigere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 19:29

Johnny

Jeg ved da godt at det i dag hedder målvogter, men hvad synes du? Det har altid heddet målmand, skal man ændre på det blot for at være "Politisk M/K korrekt"?

F.eks. hedder det stadig "Folketingets Formand" og "Næstformand" også selvom det er en kvinde der sidder på posten.

Som jeg ser det, er det ikke et spørgsmål om mand eller kvinde, men et begreb/titel.

Jeg mener at det hedder Målmand, uanset om det er en M eller en K.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 19:31

miritdk

Du må da godt være med alligevel. At du ikke gider se håndbold, er da OK. Men derfor kandu jo godt udtale dig om spørgsmålet. Arne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-04 19:33

Målkvinde lyder da vildt bøvet
.. men yes, de er kanon de tøser

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:40

Undskyld. Det er ikke noget med M/K at gører. I følger beskrivelsen i reglerne hedder det Målvogter.

I fodbold er navnet Målmand. Lige meget om det er M/K...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 19:51

Jeg vil med i omklædningsrummet!! Mon ikke de drikker champagne?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:53

arghhhhhh tedd - - og jo det gør de sikkert - hmmmmm hvad filen laver jeg nu her

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 20:10

Hei arne.jakobsen,lurer her på hvad du mener med Quinder??,nydansk eller??

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 20:59

Det hedder selvfølgeligt en Målvokter-Quinde,ingen tvivl om det arne.jakobsen,drukner meg lige litt her

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 21:15

Hej Niels

Jeg så godt dit første, men mit svar forsvandt i en af de mange Kandu-system-fejl. Prøver igen.

Quinder er IKKE nydansk. Men mange kvinder der slår sig sammen i kvindegrupper, eller blot kæmper for at blive accepteret på lige fod med mænd, bruger udtrykket: "Kvinde med Q"! Det synes jeg er fedt.

Jeg elsker kvinder, og helst de der kan og vil noget.

Lagde du mærke til at jeg drikker Harboe i kvæld. ????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 21:30

Det hedder en "keeper" som jo er M/K

Kommentar
Fra : binky

Dato : 16-12-04 21:50

Jeg holder med emesen, men jeg kunne lide at vide, om mænd for det meste foretrækker kvindehåndbold fremfor herrehåndbold. Og hvorfor!
mvh
binky

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 21:57

emesen

Hej min ven, men nu var det jo ikke det engelske udtryk jeg spurgte om.

binky

Det er da et godt spørgsmål. Men stil det i din egen tråd! Hvis du har spørgsmål. Så stil dem, og betal for dem.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 22:07

Hvis du drikker Harboe arne.jakobsen så kan jeg jo kun gratulere deg,det fornuftigste du har gjort på længe

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 22:09

Jeg foretrækker damehåndbold fordi jeg morer mig over, at det var en "sidegadesport" i manges øjne. Der skulle faktisk medaljer på bordet før det blev anerkendt.

Jeg holder mig til emnet målvogter/håndbold/damer.

Øvrigheden meddeler at det hedder målvogter.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 22:13

arne.jakobsen

Du har jo fået svaret

Citat
Fra : johnny80 Dato : 16-12-04 19:21

Kanon godt spil...

Målvogter er det rigtige.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 22:32

Holniels - Jeg drikker ikke Harboe fordi jeg er blevet fornuftig, jeg er blevet fattig.

ans - Jeg spørger ikke om det rigtige, men om DIN personlige mening.

emesen - Fuck den offentlige mening, det er DIN mening jeg beder om!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 22:37

Min personlige mening er, at det hedder målvogter.

arne.jakobsen pas nu på dit temperament.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 22:52

Yes ans. Men indenfor fodbold, hedder det stadig målmand. Og i Folketinget hedder det stadig o.s.v..
Og du behøver ikke at skrive mit nick. Arne er nok.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 23:28

Synes Arne er for svært! Kan vi ikke omdøbe det til erno?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-04 03:12

tedd

Men du har ingen mening om håndbold eller hvad Målpersonen bør kaldes!

Kunne du så ikke enten holde snuden væk eller prøve at være morsom? Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-04 03:12

tedd

Men du har ingen mening om håndbold eller hvad Målpersonen bør kaldes!

Kunne du så ikke enten holde snuden væk eller prøve at være morsom? Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-12-04 10:50

Hmmm - målvogter JA !!!!! -

i det store og hele mænd og kvinder - børn og gamlinger - der vogter på vægten af indsatsen af de målrettede og målbevidste kvinder - godmorgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 13:45

emesen skrev 16.12.04 kl. 22.09

Citat
Øvrigheden meddeler at det hedder målvogter.

Du svarer

Citat
emesen - Fuck den offentlige mening, det er DIN mening jeg beder om!

Tror nu nok at emesen mente "lillemor", som han er gift med

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-12-04 15:02

Hvis creamy havde været på mål ville det hedde støvsugeren!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-12-04 17:58

ans

OK. Så siger vi det;

emesen - Fuck din kones mening, det er DIN mineng jeg beder om!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 17-12-04 18:45

Tag deg sammen arne.jakobsen,hvem faen kan foucke en annens mening?,ha,tror der er noe du har misforstået du

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 20:00

Det hedder en målvogter..og det er min mening *GG*

Jeg er gammel håndboldspiller...så jeg ved det hedder sådan

Og vi møder Rusland i finalen er jeg overbevist om..og vi VINDER HURRAAAA!!

Og hold da kæft hvor har jeg været "HØJ" over at vi vandt..det er bare så for fedt!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 20:19

mangooooooooooooooo

Vi møder ikke Rusland i finalen, det er dem, vi skal spille semifinale mod.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-12-04 22:51

Ja sikke noget vrøvl..ha ha...

Jeg mente naturligvis Norge..ja jeg har ikke fået armene ned og fornuften tilbage efter den sejr...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-04 23:49

Men når vi nu møder Norge i "finalen" så er det jo godt, at vi har nogle gode målvogtere.

Håber jeg da

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 18-12-04 00:05

Målvogtere? er det ikke det samme som vægtvogtere?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-12-04 00:20

holniels..jeg vil ikke afvise at det i nogen tilfælde kan falde sammen...men ellers..nej..må skuffe dig..det er ikke helt det samme..dog skal de begge passe vældigt meget på, at ikke der kommer noget ind *GG*
Og "sætter" sig...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 15:18

Jeg holder lige tråden åben til vi har vundet over Norge i finalen. Der skal selvfølgeligt jubles mere over vore piger.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 17:45

Se lige hvordan Norge banker Ungarn. Hvis vi vinder over Rusland i aften, tæver Norge os i finalen. Desværre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 17:50

Jeg ved da godt at det i dag hedder målvogter, men hvad synes du? Det har altid heddet målmand, skal man ændre på det blot for at være "Politisk M/K korrekt"?

F.eks. hedder det stadig "Folketingets Formand" og "Næstformand" også selvom det er en kvinde der sidder på posten.

Som jeg ser det, er det ikke et spørgsmål om mand eller kvinde, men et begreb/titel.

Jeg mener at det hedder Målmand, uanset om det er en M eller en K.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 19:37

Ja. Så lammetævede Norge det Ungarske hold med 44 - 29. Hvis vi nu vinder over Rusland, skal vi altså møde Norge i finalen. Den taber vi 100%. Men held og lykke til DK's piger. Vi tales ved senere.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 18-12-04 20:44

Det skal da ikke laves om til målkvinde... vi bor jo ikke i Tyskland.
Ja, det var så min mening.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 21:39

Ja, venner så bankede vi Rusland 31-27. Så nu møder vi Norge i finalen. Men først til vore piger.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 18-12-04 21:39

Er I ikke glade!!! Vi vandt jo!

...Hmm, måske er alle ude og fejre det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-12-04 21:44

Marie; læs !!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-04 21:55

Det bliver en gyser af en finale i morgen. Kampen sendes fra TV2 kl. 17.15.

Målmand/vogter.

Fandt denne side http://dragoerhb.dk/traner/spimaal.html

Citat
Følgende er værd at lære spillerne, når de er målmænd:

Målmanden skal:

1. Få en fornemmelse af sit mål og den rigtige placering og stilling til alle situationer.

2. Altid anvende korte, hurtige sidestep i målet. Aldrig vende siden til og aldrig krydse benene, når man bevæger sig i målet.

3. Koncentrere sig primært om bolden, men også prøve at se, hvordan angriberne skyder og hvor.

4. Altid holde hænderne oppe. Det er hurtigere at føre dem nedad end opad.

5. Aldrig stå på hælene.

6. Stole på sine reaktioner ved langskud.

7. Ved kortdistanceskud at løbe mod skuddet eller forvirre skytten.

8. Ved straffekast prøve at fange skyttens øjne.

9. Ikke vise frygt over for modstanderne.

10. Aldrig lukke øjnene.

11. Dirigere og støtte sine forsvarsspillere.

12. Aldrig udvise en opgivende holdning. Hvis holdet føler, at målvogteren har givet op, mister de fuldstændig gejsten, da det sidste og vigtigste forsvar er faldet.

13. Efter skud på mål sørge for at bolden kommer i spil så hurtigt som muligt, men dog ikke så hurtigt, at man på grund af manglende orientering afleverer til en medspiller, som er tæt dækket af en modstander.

14. Når holdet erobre bolden så gå med ud som markspiller i starten.

15. Hvis forsvaret blokere et skud, som derved er på vej ud over baglinien, skal man gøre et ihærdigt forsøg på at røre ved den, inden den går ud over baglinien, for ikke at give modstanderne et hjørnekast..

Overskriften siger målmand, men i punkt 12 står der målvogter.

Jeg vil stadig mene at målvogter er det korrekte.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 18-12-04 22:34

Jamen Arne. Jeg så ikke dit indlæg før jeg havde sendt mit eget ind, så det var ret svært at læse det eftersom jeg ikke kunne se det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 22:36

ans du har ret! Hvis det ikke hedder Målmænd M/K

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 18-12-04 22:42

Vores landshold er bare så snyde heldige at de er kommet så langt, men i morgen får de dask...... Norske dask - bare vent og se.

nenita

Accepteret svar
Fra : nenita

Modtaget 30 point
Dato : 18-12-04 22:48

For øvrigt hedder det målmand, uanset køn.

nenita

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 22:53

Vi har stadig håb! Holniels drikker jo Harboe!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-04 23:08

Er det ikke ligegyldigt hvad det hedder, bare der ikke kommer for mange bolde i målet, der hvor en dansker står og vogter

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 23:09

Det hedder da Danskervogter! Ingen tvivl om det!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 17:00

Så tøser M/K. I kan allerede nu gå ind på TV2 og se opstartsudsendelsen. Kampen starter samme sted kl. 17:15.

nenita - det skal gå meget galt hvis du ikke får poængerne. Du er den eneste der er enig med mig. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 18:17

Ja det var så første halvleg. 11-11 så vi er med endnu. Jeg haber da at jeg koommer til at æde mine egne ord!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 19:11

Så er det afgjort. Norge er nye Europamestre i Quinde-håndbold. Danmark tabte 27-25 i en skide god kamp.

Norge.

Men VID at vi kommer stærkt igen. Glæder mig til de kommende års opgør. Arne der lige nu på Danmarks vegne, men er på Norges.

Endnu engang til Norge.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 19:56

Ja og et stort tillykke til De Danske piger også da..det er dælme da imponerende..hvem havde troet vi ville nå så langt.?

Jeg synes det er fantastisk flot.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 20:24

Det hedder forøvrigt Kvinde håndbold! Kvinder med stort Q er da sådanne kønsrollelåste størrelser, og det virker de danske håndboldpiger ikke som!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 20:33

Tror nu nok at debatten her er afsluttet

Citat
nenita - det skal gå meget galt hvis du ikke får poængerne. Du er den eneste der er enig med mig.

fra arne.jakobsen d.d. kl. 17.00

Hygge til dem, der fortsætter.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 20:43

tedd - når jeg skriver Kvinde med stort Q, er det en rose til hunkønnet.

ans - ja du har ret. Tråden har tjent sit formål, og da poængerne jo skal uddeles for at kunne lukke tråden, vælger jeg at give dem til den eneste der, udover at interessere sig for håndbold, også har den i mine øjne rette mening.

Da det er mine point, er det vel min ret? Eller HWA?

Jeg gemmer ikke mine pont, men uddeler dem i adskillige tråde. Sådan undgår jeg refi's og Briani's problem med pludseligt at måtte aflevere mange 1000 point i løbet af 0,5.

Og jeg synes at mine tråde er sjovere. Eller HWA?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 20:49

LOL

Godt at du kan forstå din egen humor.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 20:51

Det er jo altid et plus at man kan grine af sig selv!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 20:53

Men den der Q mener stadigvæk det betyder en Kvinde med gammeldaws sovs og kartofler holdning, der passer børn mens Far han arbejder?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 21:00

tedd

Jeg mener det stik modsatte, men da jeg jo ikke har lukket tråden endnu, kan det være vi kan få nogle hunkøn ind og komme med deres forklaring.

Jeg er på MSN med et par stykker, så jeg kan da lige høre dem om de har lyst til at afgive forklaring?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 21:06

Jeg må give arne ret..når jeg føler mig ovenpå og in good shape..så føler jeg mig som en Quinde!!

Hvis du går ind på diverse datingsider, vil du også opleve at de kvinder, som føler at de har ben i næsen, beskriver sig selv som Quinder.

Der findes også et blad der kalder sig "Q" og det er da mere end den almindlige husmoder det blad henvender sig til...

Men ok..det kunne tænkes at tedd anser husmødre for at være "de mest Quindede kvinder" og derfor mener som han gør?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 21:18

Kunne være man skulle ind på de datingsider så?

Men een Quinde gør jo ingen svale! Så lad os da få nogle flere Quinder på banen før jeg føjer mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-12-04 21:31

Sorry Tedd, men arne har ret

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 19-12-04 22:00

Sånn en gang Queen,een ut af en masse millioner jo,nejda arne.jakobsen,dette Q er bare en flørt du

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:04

Troede Quinder var iført lyserød morgenkåbe og sutter og var god til støvsugere!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 22:15

Ja men så tog du altså fejl tedd. Se mango's nye tråd hvor hunkøn i massevis udtaler sig om spørgsmålet.

Hej holniels. skål du.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 22:36

Her er så den perfekte quinde

http://www.lidt-af-hvert.dk/Oda/odpq.htm

LOL, men det har vist ikke meget med en målmand/kvinde/vogter at gøre eller har det

Hygge arne.jakobsen har nu fået liv i sin "tråd"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 22:38

Tror lige du skal checke tråden og mit link igen, Erno

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:10

tedd

Alle der checker denne tråd vil se at du ikke har lagt et eneste link.

Men du har måske OGSÅ en dobbeltprofil, som du ikke lige kan finde ud af???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 23:15

Så er det snart ved at være på tide at "vittighedstråden" bliver afgjort

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:18

Er du blind Erno?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:26

jeg sagde tråden og mit link. Mangos tråd!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:32

tedd - du kan jo bare fortælle hvor linket er! Og så hedder jeg ikke Erno, hvor fanden har du fået den ide fra?

Er du DUM tedd? Kandu ikke finde ud at forklare dig og henvise eller anerkende et nederlag?

Men det ser mest ud til at tedd = ans. Hun har nemlig sendt mange links tedd ikke en eneste.

Dobbelt-profiler

Men det forklarer jo at tedd i mange tråde har været aldeles nosseløs. Gnæk

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:35

Det står i mangos tråd, som du selv henviser til uden et link!

Selvfølig hedder du da Erno, du døber da alle andre folk herinde om efter forgodtbefindende, så hvorfor skulle jeg ikke gøre det samme med dig?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:40

tedd

Hvordan skulle jeg kunne vide at du i denne tråd siger "tråden" og så mener en helt anden tråd?
Tag dig da lige lidt sammen. Hverken jeg eller andre kan gætte dine tanker.

ans

Tråden blliver lukket som lovet.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 23:40

LOL LOL LOL

tedd det ender med at vi også er dem, du ved nok LOL LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 23:41

Jeg glemte lige at underskrive

tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:44

Jeg replicerede jo på den kommentar du kom med umiddelbart før hvor du snakkede om mangos tråd!! Følg sgu da med i din egen tråd i det mindste!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-12-04 23:46

ha ha- tror det er ved at være sent

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-12-04 23:47

Hej ans!! Jeg mener Tedd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 19-12-04 23:47

Nu fandt jeg endelig ophavstråden til diskussionen om quinder/kvinder

Arne, en undskyldning er vist på sin plads her Tedd og Ans er IKKE én og samme person - det véd jeg .....og forøvrigt så kunne jeg godt "læse" hvad Tedd mente kl. 22:38

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-12-04 23:54

tedd

Hvor er det godt at vi har "skype" så kan vi jo aftale hvornår du skal være mig og hvornår jeg skal være dig.

arne.jakobsen, jeg tror det er ved at være din sengetid.

Hilsen (hvem er det nu, jeg skal være)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 23:55

Hør nu lige her

tedd bliver ved med at henvise til et link der ikke findes i denne tråd. Kunne han så ikke bruge sit store intellekt til at rette sin egen fejl? F.eks. ved at bringe linket i DENNE tråd. Jeg ved squ da godt at tedd ikke = ans.

Toupie derfor ingen undskyldning. Det er da tedd der skylder en undskyldning for fejlagtigt at henvise til et ikke eksisterende link.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-04 00:02

Arne altså

Du skriver:
Citat
Ja men så tog du altså fejl tedd. Se mango's nye tråd hvor hunkøn i massevis udtaler sig om spørgsmålet.

og Tedd svarer:
Citat
Fra : tedd Dato : 19-12-04 22:38

Tror lige du skal checke tråden og mit link igen, Erno

Du henviser til Mangos tråd og Tedd beder dig checke den igen, altså Mangos tråd hvor han har lagt et link ind - længere er den ikke!!!

// Toupie

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 00:03

ans

Når tedd bliver ved med at påstå at han har bragt et link, og IKKE har. Og du er den der har bragt flest. Så var det sjovt at bringe jer sammen. Kandu ikke se det sjove i det så er det ærgerligt. Men det frikender stadig ikke tedd for at have opført sig dumt. Først fordi han totalt misforstår ordet Quinde, dernæst for ikke at ville erkende sin fejl, dernæst for at påstå at han har lagt et link, og sidst men ikke mindst for at rende i røven på teenagerne ved at synes at det er sjovt at omdøbe mig til Erno. BRÆK

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 00:09

Toupie

Når tedd skriver "tråden", må han fortælle hvilken tråd! Hvis han ikke henviser til en anden, må jeg gå ud fra at han mener "den vi sidder i". Han bør vide at jeg sidder i denne tråd, læser den og svarer på den. Det er også her han kommer med sin kommentar. Hvis ikke man er nøjagtig i sine beskeder, går man forkert af hinanden. Det må tedd lære, før han tager mig i skole.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-04 00:10

Jeg har da ikke kaldt dig Erno.BRÆK? Tja det var ellers dig der begyndte at omdøbe folk! Hvad med Ziggy?

Og giv mig et eneste bevis på, at jeg har misforstået ordet Quinde, så skal jeg gerne erkende min fejl! Men kom nu med noget faktuelt i stedet for at henvise til at flertallet har ret!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 00:13

Toupie - tedd - ans m.fl.

Jeg kan ikke indse hvorfor jeg skulle svare på noget som helst fra folk der vælger at være så uhøviske at kalde mig andet end Arne.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-04 00:15

Arne, du skriver jo selv kun Mangos tråd - og det kunne jo i realiteten være en hvilken somhelst tråd som Mango har oprettet - men Tedd vidste tilsyneladende godt hvad du hentydede til og regnede med, at du så var klar over hvilken tråd HAN mente, da du selv referede til Mangos tråd

Og nu må jeg hellere gå i seng, inden jeg bliver forvirret over det jeg skriver ....tror bare du læste det på din helt egen facon, for jeg forstod den da godt selvom det er langt over min sengetid

Sov godt alle

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-12-04 00:15

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 00:21

Hold da helt kæft tedd hvor du dog er dum. Der var jo et mellemrum imellem Erno. og BRÆK.

Og resten af dit lort gider jeg ikke svare på. Det er nemlig kun et udtryk for at du ikke er mand nok til at indrømme et nederlag. Sørgeligt men sandt.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 00:26

Tak for svaret nenita. Selvfølgeligt hedder det målmand. Håber du nød håndbolden.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-04 00:31

Dum er ikke et ord man kan bruge faktuelt, Erno

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-12-04 01:12

Hvad er dog det for en stupid bemærkning at komme med? Det, at du benytter ordet faktuelt, får muligvis nogle til at synes at du lyder klog. Men det er jo vrøvl. Vel kan man da så bruge ordet DUM i en hvilken som helst sammenhæng.
At du vedblivende kalder mig Erno, viser blot hvilken ubehøvlet skiderik du er.
Din kommentar om at jeg døbte en person om til at hedde Siggy, duer heller ikke, idet han for længst har accepteret det som et godt kaldenavn idet hans nick zzyggyy (eller noget i den retning) også i hans øjne var lidt svært.
Og du fatter stadig ikke hvad en Quinde er? Værst for dig. At du åbenbart også har svært ved at være, og opføre dig som en mand er dit største problem. Ingen smiley. Den findes ikke!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-12-04 04:54

Du har ret! Det er da dumt at betale 3 points for at se din sidste kommentar!

Her er en link til den anden tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/56432

Læs og bliv klogere på hvad en Quinde er?

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 21-12-04 09:59

Hej Arne

Jeg nød kampen og vaklede faktisk en overgang lidt i troen på at Norge ville "banke" os.

Kan du have en god jul og et godt nytår.

Knus fra Nenita

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-04 10:05

Hej nenita. Tak og i lige måde. Arne