/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Tog fra Fredericia til Stockholm!
Fra : johnny80
Vist : 8800 gange
51 point
Dato : 16-12-04 18:55

Hej Kandu.dk

Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan finde en hjemmeside, hvor der er tog priserne fra Fredericia til Stockholm. Eller bare København- Stockholm.

DSB hjemmeside oplyser ikke om priser i udlandet. Jeg kan i såfald ikke finde det.

Har iøvrigt hørt, at det er billigere at rejse med De udlandske tog selvskab. DSB skulle være meget dyr i Udlandet.

Håber du kan hjælpe mig. 51 point til bedste svar.

Mvh Johnny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 18:57
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 61 point
Dato : 16-12-04 19:00

eller den der bruges her i huset når andet ikke dur
http://www.sj.se/

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:02

Undskyld miritdk
Jeg kan ikke få linket til at virke...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:03

virker fint her - tryk på ctrl samtidig - så går det sikkert

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:07

Det er den fra DSB. Men den svenske er god.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:07

hvis du har problemer alligevel - så prøv www.dsb.dk og www.sj.se - det er hovedsiderne

det er altså dyrt at køre i tog derop - skal det være med tog ???????

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 16-12-04 19:07

Nok det første link han mente.. :) Den har nemlig ikke markeret det hele som link.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:09

Aero..... så det - men tak

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:10

Ja, det ser jeg. Men hvis jeg skal med lavpris fly. Så skal jeg også først til København. De flyver ikke mere fra Jylland til Stockholm. Tror jeg ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:12

johnny80 - det er vist da rigtigt - er ikke sikker - hvad med at nuppe bilen hvis i er flere der skal afsted ?????? Min datter tager afsted ret ofte og siger det er betydeligt billigere - især når mere end en person skal afsted ????????????
(forudsætter selvfølgelig at man har en bil - lol)

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:14

Har bil, men jeg skal selv afsted. Kender du nogle steder man kan finde nogle at køre med?

Du får point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:17

ikke lige umiddelbart -

skal du bo privat eller på hotel ????????

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:18

Privat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:21
Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:24

Tak, den er god...

Godkendelse af svar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:27

Tak for svaret miritdk.

Og det andet hjælp...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 19:29

ps - et lille råd hvis det ikke lige er idag eller imorgen du skal afsted - prøv at søge/sætte annonce ind i dba for eks - så er der mulighed for at finde nogen at dele bil med måske

Kommentar
Fra : johnny80

Dato : 16-12-04 19:36

okay, tak.