/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
spøtgdmål 56134 i sikkerhed - advarer li~
Fra : miritdk
Vist : 342 gange
20 point
Dato : 16-12-04 15:59

jeg har været inde på ovennævnet spørgsmål op til flere gange og hver eneste gang dukker bloodhound exploit op - har observeret at andre har samme oplevelse - ved ikke om jeg bør advare om det her - men skriver det nu alligevel -.

1) - den er nem at komme af med igen

2) - der følger lidt tracking cookies med

3) - hold da ferie hvor er det irriterende

4) - den skulle da ikke kunne videregive på den måde eller hvad ?????????

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 16-12-04 16:01

Skulle nok:

1. bruge Tips og Tricks
2. Se på overskriften, før du sendte den afsted (Gæt selv hvorfor)
3. Blodhund? Lyder farligt!
4. Se svar 1
5. Glædelig jul

Moltov

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 16:02

Norton reagerer bare på selve linket Mirit Du downloader den ikke, men selve siden med linket lægger sig jo i blandt dine midlertidige internet filer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:05

jajajaja - tedd lol - ved det - men der er flere der har kontaktet mig og har været usikre - derfor lige det lille indlæg - øhh dig selv også forresten så jeg i indlægget (dog uden panik) *G*

rotw - ... VIDSTE det - derfor jeg var så længe om at skrive - selv glædelig jul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:07

og - ps - kan da ikke gøre for at jeg har virus - det har pc´en til gengæld ikke

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-04 16:15

Mirit så ta' selv en onlinescan

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:17

arghhhhhhhh - nissen skulle komme og fjerne det indlæg - øv - går grædende ud i køkkenet og finder noget at trøste mig på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:18

bentjuul - hvis det kan fjerne min lungebetændelse så onlinescanner jeg da gerne - men jeg har mine tvivl

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-12-04 16:20

Stakkels dig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:22

tusind tak tedd - det var da et meget oprigtigt svar

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-04 16:23

Mirit, sorry for min sorte humor og god bedring

//bentjuul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:34

haha tak - bentjuul - det går nok - jeg er ikke så sart trods alt ( men trøstespiser nu alligevel 9 -

vil ikke indrømme det men har haft fingrene i noget med chokolade og rom osv - i en lille pose der skulle gemmes til jul .. ikke at forveksle med juul osv

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 16:34

Mirit-> ked af at høre, at du har lungebetændelse, kom du så slet ikke på indkøbstur?

God bedring fra mig også - Knus Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:41

hmmm - gad vide om jeg udgør en risiko og skal blive her under sikkerhed

jo Ripley - kommer da på indkøbsture når jeg skal - men det går jo ikke lige efter hvad jeg synes for tiden haha. Tak og knus retur

Hmm kan man sende den her over i smalltalk mon

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 30 point
Dato : 16-12-04 16:44

Nej du må ikke sende den over i smalltalk, for her i 'sikkehed' smitter du ikke

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 16:45

Ja, til et point, men lav så lige nogen regler om, at det skal være for sjov

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:45

ok - meget fornuftigt råd - så bliver jeg her til spot og spe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:46

hmmmmmmmm ripley - får se - en eller anden skal jo nok finde på noget ikke ???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 16:53

miritdk - God bedring....................med dit tastatur.
Også god bedring til dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 16:55

- jaja der er kludder i tasterne idag emesen

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 18:16

Tak for svaret bentjuul. forsøger mig som kludderdumpe en anden gang *GGG*