/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
få sit spørgsmål med under seneste 25
Fra : memuel
Vist : 404 gange
5 point
Dato : 16-12-04 14:51

Kære Kandu.
Hvorfor er det ikke muligt at få sit spørgsmål under seneste 25 når man forhøjer med mindst 20 point?
Jeg har flere gange forhøjet mine spørgsmål, men det er kun under den enkelte kategori mit spørgsmål kommer til at stå højere på listen. Det synes jeg er irriterende..
Jeg ønsker et svar fra en af de ansvarshavende fra Kandu.... hvis de findes..

Memuel

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 14:53

Nej det er det ikke, det kommer kun øverst i kategorien.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 14:55

skrive et link her så kommer det under de sidste 25

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 14:55

nu når du aligevel har spenderet 5 point

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 14:56

Men det er jo det jeg synes er irriterende, det kræver jo at man skal ind under kategorien istedet for at kunne tjekke seneste 25.
Jeg forøger jo trods alt....Rent faktisk skal jeg oprette et nyt spørgsmål der henviser til det andet, hvilket jo et noget bøvl, når det er teknisk muligt at gøre det anderledes
Memuel

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-12-04 14:56

Helt rigtig som ans skriver

Du har mulighed for at hæve pointantallet for dette spørgsmål, det er ikke muligt at sænke det.
Hvis du hæver pointantallet med mindst 20 point, vil dit spørgsmål igen blive placeret øverst på listen over ubesvarede spørgsmål.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 14:57

Oplæg til debat... og sprøgsmål til Kandu, derfor det lave point tal.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 14:58

Ja, det bliver hævet... men ikke under senest 25. KUN i den pågældende kategori

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 15 point
Dato : 16-12-04 15:03

Det jo ikke et nyt spørgsmål du stiller, men en pointforhøjelse af et allerede stillet spørgsmål! Det ville da ødelægge meningen med 25 seneste! Men Kandu kunne måske lave en ny rubrik med 25 seneste forhøjede spørgsmål?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 15:07

memuel

Hvis du nu går ind i dit eget spørgsmål for at forøge point vil du få denne meddelelse

Citat
Du har mulighed for at hæve pointantallet for dette spørgsmål, det er ikke muligt at sænke det.
Hvis du hæver pointantallet med mindst 20 point, vil dit spørgsmål igen blive placeret øverst på listen over ubesvarede spørgsmål.

Er det ikke en meddelelse fra de ansvarlige på kandu?

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-12-04 15:14

memuel du får ikke svar fra kandu.dk her, men du kan skrive til dem, men læg mærke til det tedd skriver, at hvis det var sådan som du gerne vil have det bliver seneste 25 ødelagt. Men kandu.dk har tidligere lovet at seneste 25 bliver forhøjet til 50 eller mere, vi må se hvornår.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 16-12-04 17:44

Tak for svaret tedd.
         Hvis man kunne lave en rubrik, som foreslået af tedd, ville det være super.
Men jeg er nu ikke enig i at det vil ødelægge senest 25, hvis forhøjede point-spørgsmål kommer til at figurere her.
Jeg stiller spørgsmålet til Kandu's admin. De har svaret mig før.

Memuel

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 16-12-04 17:49

.... det kunne være udmærket hvis det i stedet hed f.eks. "Seneste 50" og så synes jeg også meget godt om tedd´s ide med at lave en rubrik som hedder " 25 senest forhøjede "
....... det kan godt være irriterende at skulle ind i de forskellige kattegorier for at følge med !!! specielt de dage hvor det hele går rigtig langsomt
Det hjælper selvfølgelig lidt med E-mailerne, så kan man jo gå direkte ind til en tråd man deltager i
forsat god dag og til alle Benny