/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
byggetegning
Fra : zantos
Vist : 1364 gange
20 point
Dato : 16-12-04 14:02

lavede en ny tilbygning til mit gamle stuehus,for 6 år siden. Nu vil jeg rive det gamle ned og nybygge,men har ikke de samme forbindelser længere.hvor og hvem kan tegne det korekt,og hvad koster det?

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 30 point
Dato : 16-12-04 14:32

Stil dit spørgsmål her: http://www.kandu.dk/dk/emne/20402
Du er i VVS kategorien.
I Hus og Have er der flere chancer for, at du vil få et svar du kan bruge.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-12-04 15:15

Hvor er vi henne i landet?

Kommentar
Fra : zantos

Dato : 16-12-04 15:57

Tak til Keldd.er ny bruger og det kniber med point!! Hej til 3773.Vi er i Silkeborg!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 16:07

zantos:
Ja,du er ny bruger,bare spørg,så skal vi nok få lavet den tilbygning .
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-12-04 16:16

Hulens også. Lidt langt væk fra dem jeg lige kan hoste op med.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 16:21

Prøv at kigge i lokalaviserne,der plejer at være arkitekter der anbefaler sig med at
lave tegninger til den slags.Et slag på tasken:2-3000Kr.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 16:24

Sikkert mere.Dit spørgsmål siger jo det er nyt hus du vil ha',og lade tilbygningen blive.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-04 19:42

Hvis du skal have et murerfirma til at lave arbejdet, plejer de at have nogen arkitekter de bruger. Ligesom de kan sørge for de rette tilladelser ved kommune og evt. amtet, det kommer lidt an på beliggenheden om amtet skal blandes ind i det.
Men det er ikke billigt at få tegnet et hus.
Så vidt jeg husker gav jeg 7000,- for det for 17 år siden (et hus på 140 kvm i grundplan).

Hvis du selv skal stå for arbejdet, må du i telefonbogen finde en arkitekt eller måske en teknisk tegner, der kan gøre det for dig.
mvh dova

Kommentar
Fra : zantos

Dato : 16-12-04 21:20

tak til jer alle for jeres hurtige respons. Bor på ejendom midt i skov,og laver i regelen alt selv,med hjælp fra venner(forskellige håndværkere) mangler bare en til det tekniske! Ej heller til pc,men i skal nok høre fra mig, har masser af spørgsmål. PS. Vigassen og de 3000L oppe at ringe! Vi sveder. Dejligt. mvh.Zantos

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-12-04 22:05

Lad spørgsmålet stå åbent,så kan du fortælle hvad du finder ud af.
Jeg var nok lige optimistisk nok med mit slag på tasken,men held og lykke.
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : zantos

Dato : 03-05-05 10:36

Tak for svaret Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 03-05-05 17:27

Selvtak zantos,
Og good luck, med tilbygningen.
Hilsen Keldd.