/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hedder du HansJensen41 ?
Fra : bne
Vist : 352 gange
200 point
Dato : 16-12-04 12:02

Og nu kan du svare.........

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 12:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-04 12:31

Det er morderlig pænt af dig "bne", men det giver ikke flere point til at købe svar for.
Dem optjener du kun ved at logge ind hver dag.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 16-12-04 12:39

Hej refi
Øhh, før jeg registrede mig som superbruger, da endte alle mine point da i samme pulje - og derfor kunne jeg også købe svar for dem - gælder det samme ikke for Superbrugere ??
Pointene til dette 'spørgsmål' blev taget fra mine 'normal-point' - jeg kan ikke lige huske hvor 'betalings-point' tages fra, når man er superbruger, men hvis man ikke er det, så kan pointene da kun tages eet sted fra.

mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-04 12:44

Betalingspoint tages fra dine ledige point.
Det er de eneste point du kan bruge af.
Hvis ikke du er superbruger får du stet ikke point for at svare på spørgsmål - men det skal selvfølgelig ikke forhindre dig i at svare.

Dine superpoint kan KUN bruges i forbindelse med månedens præmie.

Accepteret svar
Fra : 2603ph

Modtaget 210 point
Dato : 16-12-04 12:58

Hej bne

Nej

mvh
2603ph

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-12-04 13:17

Nogle spørgsmål er så svære, at jeg ikke kan regne den ud !
Øh !

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 16-12-04 21:17

Tjah, dette spørgsmål var jo bare for at fordele nogle point til HansJensen41, men da han jo ikke har svaret, så må pointene til en der har svaret direkte på spørgsmålet - går jeg da ud fra

Tak for svaret 2603ph.