/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Virusangreb: ingen kontakt til visse sid~
Fra : HansJensen41
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 16-12-04 11:40

Trojaner er fjernet fra naboens pc, og Norton 2005 er installeret.
Men nu er der ingen adgang til fx. hotmail.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 60 point
Dato : 16-12-04 11:46
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 11:47

brug en online scanning

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 11:49
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-12-04 11:51

hvilken meddelelse kommer der for eks til adgang nægtet til hotmail ????????

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 16-12-04 12:20

Hej hansjensen er det ikke lidt forvirrende at stille det samme spg. tre steder? Her-Eksperten og spywarefri!

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 16-12-04 18:51

Lengberg: Det var en besynderlig kommentar til mit spørgsmål? jeg ikke se relevansen.
Jeg spørger altid flere til råds, når jeg er i tvivl om noget. Det ville jeg også gøre, hvis jeg skulle købe en ny bil - eller en ny pc, da svarene er meget forskellige, og ikke altid ganske dækkende. Det er godt med flere input, og det er ikke ulovligt at lytte til / deltage i flere fora. Jeg har også spurgt på et par udenlandske lister, men har stadigvæk ikke fået løst problemet. Mener du, man skal bruge forskellige identiteter / emailadresser, hvis man deltager flere steder? Venlig hilsen Juul_E_Nissen

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 16-12-04 19:24

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-12-04 20:51

det var så lidt
god jul