/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fjerne uønsket HTML baggrund?
Fra : ST_KuTaIsO
Vist : 409 gange
20 point
Dato : 16-12-04 00:31

Nu har jeg brugt alle de midle rjeg nu engang kender til og det pisser mig kraftedme af at jeg ikke har kunnet gøre noget ved det her problem :-@
Har fået en reklame baggrund om at jeg skal beskytte min data og kan ikke fjerne den, og kan ikke ændre mine baggrundsindstillinger i windows.
jeg har også prøvet at scanne med adaware, men det hjalp heller ikke.
Hvad i alverden skal jeg stille op her!?

I må undskylde det lave point-antal, men har ikke flere

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 30 point
Dato : 16-12-04 00:35

Lav lige en online virusscanning her
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 16-12-04 00:40

Lige meget nu, fandt ud af det. Til jer som har samme problem:

Gå ind i højreklik ude på skrivebordet (i skal have musen helt øverst oppe i skærmbilledet ellers kan i ikke komme ind i indstillingerne for jeres baggrund!)gå ind under fanebladet baggrund, og nederst i vinduet trykker i på knappen "Custimize Desktop" (Kan ikke lige huske hvad den hedder på dansk...Mit windows er engelsk) så skulle der gerne poppe et vindue frem. i det vindue går i ind under fanebladet "web" og fjerne fluebenet i "security" (det hed HTML baggrunden i mit tilfælde) og så er den der ikke mere. bagefter kan i så slette den helt ved at markere den og tryk på knappen "slet" ude til højre.
Skal lige nævnes at jeg har Windows XP pro

Godkendelse af svar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 16-12-04 00:41

Tak for svaret tedd.

Men som du kan se nedenfor fandt jeg ud af at det kunne gøres simplere, men ellers mange tak for forslaget...Nu har jeg også en at give de 20 point til

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 16-12-04 01:18

Vi lige tilføje, at jeg kender til mindst 1 virus / adware, der gør dette, og det ville være en god ide at få den fjernet også... Den jeg kender ligger også et link til en pornoside på skrivebordet, så er der det er det endnu et tegn...

//Søren