/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Fede spil på Kazaa?
Fra : emiln
Vist : 462 gange
17 point
Dato : 12-08-02 17:07

Er der nogle der kan fortælle mig nogle fede spil man kan downloade på Kazaa som ikke fylder over 150 mb. Jeg synes bare ikke at de har så mange fede spil der ikke fylder så meget. Forresten så virker mange af de spil jeg downloader heller ikke. En forklaring ville være rigtig fed også!
emiln

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 27 point
Dato : 12-08-02 17:49

Nej den kan du finde et andet sted.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 12-08-02 18:07

Husk Ca. 80-85 % af alle hackere går gennem Kazaa. Jo mere du downloader fra Kazaa, jo større er din chance for at blive angrebet.
mvh

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 12-08-02 22:05

1. Fuck hvor er du nærig, 17 point... tsk... tsk...

2. Du kan finde de fleste nye spil, i Zipede, rar'ede, ace'et eller andet,så de fylder under 150 mb...

3. En anden gang, så lad være med at spørg om sådan noget på Kandu.dk, det er jo ikke en skid lovligt....

4. Dem der ikke virker, er for det meste virus/hacker programmer, der gir en masse sjove mennesker adgang til din computer....

Jon

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 13-08-02 18:35

LOL....tja så hvis hans maskine beder han jo ligefrem om det ? oder ?

Kommentar
Fra : MR9000

Dato : 18-09-02 18:29

er du dum eller hvad emiln?