/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Værdien på 1 stjerne i tips?
Fra : Vismanden
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 15-12-04 22:46

Jeg skal lige være helt med.
Hvis der i et færdig bedømt tip står: 87/5 og der f.eks er 2 af stjernerne der er fyldt ud, og 3 der ikke er, så giver det 20 point? Det syntes jeg at jeg så i den mail jeg fik.
Hvad går det point system ud på? Nogle gange får jeg helt andre point resultater.
De må da have en fast værdi?

Accepteret svar
Fra : Erik10

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-04 22:53

Hej
Jeg har forstået det sådan, at der er 5 der kan give point for dit tip. D.V.S. antal stjerner du får divideret med 5 gange med 10 point.

mvh
Erik

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 22:55

Du kan ialt få point for fem stjerner.
Hver stjerne er 10 point hver.
Det er fem "udvalgte" brugere, der får lov til at bedømme tippet. Hver bruger kan give mellem 0 - 5 stjerner.
Resultatet bliver gennemsnittet af bedømmelsen.

At der står 87/5 betyder at tippet på daværende tidspunkt har været læat at 87 brugere samt at 5 brugere har haft mulighed for at bedømme tippet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 22:58

Ledige point kan opnås på flere forskellige måder, som nævnt nedenfor.

En gang i døgnet.
Hvert eneste døgn du lukker dig ind hos kandu.dk, vil du automatisk få tildelt 20 ledige point.

Bliv superbruger
Hvis du tilmelder dig som superbruger, vil du automatisk få tildelt 200 ledige point.

Bedømmelse af tip
Hvis du er en af de 5 heldige der får lov til at give stjerner til et tip, får du tildelt 10 ledige point. Det er rent tilfældigt hvilke 5 personer der får lov at bedømme et tip, så skynd dig ind og læs tips det kan være det bliver dig.

Andre brugere køber dit svar
Hvis du har købt dig til et svar for nogle af dine ledige point (hermed menes, at du har accepteret et svar til dit spørgsmål), så vil spørgsmålet blive lukket. Fremover vil det koste andre brugere point at læse dette svar. Du vil få tildelt 10% ledige point af, hvad du selv har givet for svaret, hver gang en anden brugere køber det. Dvs. du får nogle af dine point igen, hvis andre finder dit spørgsmål interessant, du kan dog maksimalt få 50% af værdien igen.

Fra denne side http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

Du kan også læse "Kom godt i gang" http://www.kandu.dk/dk/faq.asp

Godkendelse af svar
Fra : Vismanden

Dato : 15-12-04 23:09

Tak for svaret

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 23:25

Vismanden

På trods af dit nick, beviser du at du ikke er specielt VIS.

Du giver point, til en lille dum dreng/pige, der er lige så dum som dig selv.

Du BURDE have givet pointene til ans. For hun svarede på dit spørgsmål.

Men ved du hvad? Næste gang jeg ser dig herinde, så tænker jeg mig om to gange før jeg svarer.

Er han/hun alvorlig eller ej?

Hej igen KS - DIn kerneidiot.

Alene din måde at vælge navne på??????? Enhver kan da se at det er dig.

Vismanden!!! LAtter.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 15-12-04 23:29

Det er vist snart på tide du bliver stemt ud af foreningen,ARNE