/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Half-life 2 er kræver DVD-drev
Fra : SackZ_Marc
Vist : 706 gange
75 point
Dato : 15-12-04 20:08

Hey

Det er jo ved at være jul og jeg har kigget på nogle ønsker.. jeg vil helt vildt gerne have half-life 2 men den kræver DVD-drev og det har jeg ikke i min stationære computer, men jeg har også en bærbar med DVD-drev og jeg kan godt oprette forbindelse til det drev...

Er det muligt jeg propper half-life2 i bærbaren og installerer den ind på min com ?

Hilsen Marc

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 15-12-04 21:20

nej eller det tror jeg ikke
tror ikke den vil tage den fra et netværksdrev
dvden skal jo være i drevet for at spille spilet ellers skal man have en nocd eller i dette tilfælde nodvd crack
men nu er det jo ikke fordi et dvd-drev er så dyrt

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=113579

og der vil blive mer og mer på dvd skiver
så køb et først som sidst

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 15-12-04 21:39

SKAL man have HL2 CD'en i hver gang man spiller ?

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 15-12-04 21:50

jeg har ikke spillet endnu men det skal man med næsten alle nye spil så jeg vil tro det er det samme med HL2

men hvis du vil vide mere så skal du kigge på dette forum http://www.tweakup.dk/ de har et helt afsnit kun om HL2

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 15-12-04 23:07

Man skal ikke have DVD'en i, man skal bare registrere det gennem steam.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 16-12-04 06:17

aerobyte det gælder vel kun for steam og ikke for singleplayer delen

Kommentar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 16-12-04 14:20

Det i siger er at hvis jeg installerer den på min com og registrerer den via steam så kan jeg godt spille uden at skulle have CD'en i medmindre jeg vil spille singleplayer?

Accepteret svar
Fra : danatool

Modtaget 75 point
Dato : 16-12-04 15:47

jeg har lige snakket med en der har spillet
og han sige den skal være i også når man spiller online

prøv at læse denne tråd fra den side jeg linkede til for mere info

http://www.tweakup.dk/forumnew/read/60086

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 16-12-04 15:50

hej nej du skal ikke ha (dvd`en)
men du skal også lige hvie at hl2 kræver en del af din pc jeg har selv 512 mb ram og et radeon 9200 128mb grafik kordt og en processor på 3gh og aligevel har jeg problemer ind i mellem så hvis du har færre ram eller et mindre grafik kordt for et på 128 mb er apsolut minimum ellers tror jeg ikke du får meget ud af det...
Det er et rigtigt fedt spil ....

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 16-12-04 15:51

Jo du skal ha dvd`en men ikke i din maskine mens du spiller rettelse

Godkendelse af svar
Fra : SackZ_Marc

Dato : 16-12-04 16:38

Tak for svaret danatool.

Kommentar
Fra : mehn

Dato : 16-12-04 16:40

Det var da så lidt.
håber Du ku bruge det til noget