/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
skifteramme
Fra : vaxen
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 15-12-04 19:58

Daw alle!

Jeg skal bruge en skifteramme med alu-kant i målet 110x80. Har tjekket google uden det store resultat. Nogen der kan hjælpe?

Tak Tak

Vaxen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-04 20:01

de er ski da til at købe fra nye så vidt jeg ved - ellers kan du bestille i målene

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-04 20:02

jow jow miritdk, men ville jo gerne købe en tre stykker til billige penge ... Det er tilsyneladende ikke standardmål...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 20:03

ps.. glemte at skrive hos den lokale glarmester eller lign - nogle fotohandlere tager også imod bestillinger efter mål.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 20:03

vaxen - de ER da billige - hmmmm

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 15-12-04 20:08

Suk.... Måske jeg må krybe til korset og slippe slanterne... Men det er jo JUUUl... Skal spare...

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 15-12-04 20:51

hejsa vaxen prøv at gå ind på www.qxl.dk
der kan du sælge/købe og søge næsten alt til billige penge.
God fornøjelse
Eskild
ps. God jul

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 21:02

problemet er bare om man får det i tide så - lol

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 15-12-04 21:18

miritdk. man kan jo være heldig at den som har det til salg ikke nødvendigvis behøver at bo i den anden ende af landet,det kan man se på den persons profil som har tingene til salg hvor de bor.
håber nu at det lykkes for vaxen.
eskild

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 15-12-04 21:50

Prøv at kigge et sted de sælger billeder, tit når de har billeder som ikke mere er moderne står de til næsten ingen penge og på den måde får du billige rammer. Jeg har selv brugt det triks, og dem jeg har kan da kortes af efter de mål vi nu skal bruge.
Mvh Karen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-12-04 23:36

Prøv at ringe til "Det åbne marked" på DR P4 mandag mellem 09.00 og 09.30 eller send en mail til fp4@dr.dk.

Jeg har fået flere gode ting "i nakken".

Ellers er der også www.papkassen.dk

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 16-12-04 01:18

Nææææe, desværre. Jeg har kun en der er 70x100 cm.

Mvh
Mone

Godkendelse af svar
Fra : vaxen

Dato : 20-12-04 20:32

Tak for svaret miritdk.... Jeg måtte pænt krybe til korset og købe til fuld pris.. Æv Bæv, men hænger billederne der