/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tak til 3773!!!!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 616 gange
500 point
Dato : 15-12-04 18:52

Helt ærligt, jeg er squ da lige så enig med 3773 som alle I andre. Men han/hun er jo ikke hverken den første eller den sidste der kommer med det tip/den bemærkning.

Hvorfor så pludseligt overvælde 3773 med point?

Sidste gang jeg gjorde det samme, var der en mængde folk der fortalte mig at "det kan du godt glemme Arne, det er prøvet før". Hvad har pludseligt ændret sig, siden at den samme ide i dag belønnes med mere end 1000 point fra enige???

Men da jeg som I andre er enig med 3773, er de udlovede point kun til 3773.

(Medmindre jeg får et rigtigt godt svar) Gnæg Arne

Accepteret svar
Fra : TheRipley

Modtaget 510 point
Dato : 15-12-04 19:10

Selv gnæg Arne, måske virker det den her gang

Knus Ripley - der er vild med tippet, men ikke har så mange point at rutte med som dig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 19:16

Hvorfor have et pointsystem, som jo er årsag til krav om at lukke spørgsmål når man alligevel periodisk overøser nogen med point af forskellige årsager. Altså pointene er ikke belønning for, at gøre en indsats for at hjælpe, men bare en gestus fordi man er enig med en eller anden.

Dette indlæg er ikke for at være med i Arnes pointuddeling, men bare fordi jeg syntes, at det er hamrende dobbeltmoralsk, at kræve retfærdighed og samtidig strø omkring sig med point. Gid f..... havde det pointsystem.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 19:24

Bjarne, pointsystemet skal vel ikke tages for mere end det er???

Har ingen intensioner om nogensinde at vinde månedens gave, men abonnerer på mange spørgsmål som bare dør hen.....
Det synes jeg er synd, for dem der svarer, derfor er jeg med blandt dem, der giver point til 3773.

Måske ikke lige mig selv - men der er nogen, der bruger meget tid og energi for at finde relevante svar/links til spørgere, så synes jeg, det er synd, at de bare bliver ignoreret!

Rart at du er her endnu

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 19:31

Mere uddybende, er det ikke lidt uforskammet, at stille et spørgsmål og så tilsyneladende glemme alt om det?

Jeg har haft virkelig god nytte af Kandu i nogen svære situationer - og jeg har fået den hjælp, jeg behøvede, somme tider af flere end den, der er endt med at få point, derfor har jeg også somme tider givet point ved siden af.

Point har ikke noget med "brødristere" at gøre - det betyder tak for hjælpen, og det er vel almindelig høflighed, eller.......

Hilsen Ripley
- som har forståelse for, at nogen spørgsmål kræver længere tid end andre, men så vises det som regel ved en tilbagemelding fra spørgeren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 19:34

Et citat fra dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/10012

Citat
Hermed gør du en masse "med-kandu'er" glade. De får point og anerkendelse for deres hjælp. Andre får ryddet op i profilen. hvor ubesvarede spørgsmål fylder stygt. Alt andet lige burde dette iøvrigt "hjælpe" kandu-serveren, da denne så ikke skal linke så meget. Jeg kender ikke programmeringen så det er dog ikke noget jeg ved, bare en tanke.

Det generer ikke mig, at spørgsmål ikke bliver lukket.

Hvis det skulle være en "hjælp" for kandu-serveren at spørgsmål blev besvaret, vil jeg mene at det ville være en større "hjælp" at de brugere der har deltaget i et spørgsmål, som der ikke er sket noget med den sidste måned, selv fjernede fluebenet.

Til orientering for dem, der tror, at de så mister muligheden for at få point, så tror de forkert.

Arne.jakobsen glæder mig at du nu skriver "gnæg"

Hilsen ans og

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 19:37

BjarneD

Jeg har ikke mange 1000 point. I dag kom jeg for første gang over 1000. Jeg plejer at bruge mine point til at købe svar med, når jeg finder noget der har min interresse. Så stiller jeg af og til et spørgsmål, enten fordi jeg HAR et spørgsmål til panelet, eller fordi jeg synes der skal laves lidt sjov i gaden. Som f.eks. mine vittighedstråde. Jeg har også inviteret til lørdags-hyggetråde, men har da stadig mere end 500 point på "Bogen", og deet er rigeligt. Jeg tvivler på at jeg nogensinde får "mange 1000 point at dele ud".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 19:45

Der er jo også de spørgsmål, som ikke kan lukkes, hvis brugerprofilen ikke eksisterer længere, brugere der har fået ny mailadresse og har glemt alt om at kandu havde den tidligere.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 19:45

ans

Jeg har ellers fået skæld ud for "gnæg". De der er mere litterære end mig fortæller at det staves "gnæk".

Som om jeg ikke er skide ligeglad. GNÆG Arne

P.S.: Jeg gnægger som jeg gnægger.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-12-04 19:56

For mig kan i dele alle de "påæng" ud i vil - men det lukker ikke åbne spørgsmål. De fleste af de åbne spørgsmål er fra brugere der sjældent er på kandu.dk og de ser alligevel ikke de tips som bliver gentaget et par gange hvert år om at lukke spørgsmål.

Der skal "bare" nogle ændrede regler til - som kandu.dk har lovet i mere end 1år !!

Den eneste måde er, at skrive direkte til de brugere der har åbne spørgsmål, i spørgsmålet - så bliver de ihvertfald gjort opmærksom på at de har åbne spørgsmål, hvis de stadig har den mailadresse som de er tilmeldt kandu.dk med.

For mit eget vedkommende ved jeg når jeg deltager i et spørgsmål, at nogle bliver lukket og andre forbliver åbne for altid. Dette er kandu.dk og det ved vi.

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 20:09

Nogle åbne spørgsmål er OK, abonnerer på et, hvor en kvinde prøver at komme af med sin kat pga. allergi - det tager den tid det tager, og hun er god til at "ajourføre".

Men de spørgsmål jeg abonnerer på, er da dem jeg er interesserede i, uanset om jeg så selv har svaret eller ej. Derfor vil jeg også gerne have "slutningen" med.

Så bentjuul, måske har du ret i, at reglerne skal ændres - f. ex. en lille reminder til et spørgsmål, der ikke har været indlæg i en måned?? men har de tid til det????

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 20:17

Den 10 sep. sendte jeg følgende til Kandu-teamet:

Citat
Siden min første mail er jeg imidlertid kommen i tanker om endnu en ting der kunne afhjælpe problemet med ubesvarede spørgsmål, nemlig:

Når man stiller et spørgsmål, gi'r I mulighed for at rette i det og evt. fortryde det! Det er fint nok. Men på den side kunne i jo også sagtens i en lille TIP-kasse oplyse om: At et stillet spørgsmål også skal afsluttes og hvordan man gør det!. Det er nemlig oftest nye brugere der glemmer at lukke spørgsmålene. Og som jeg har sagt i nogle tråde herinde så tror jeg ikke på "Den onde vilje" men NOGET på "De ikke vide"!

Teamet har desværre aldrig svaret mig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 20:20

Vi er jo åbenbart alle enige om, at det er glimrende hvis spørgerne kvitterer for indsatsen, og for min skyld kan man strø om sig med point, men det er da lidt mærkeligt, at beklage sig over, at nogen undergraver pointsystemet og så selv undergrabe ved at smide med point omkring sig for vi har jo heldigvis set, at man kan vinde månedens præmie uden at gøre ret meget for det, som det skete sidste gang.
Man skal lige huske på, at hvis man vil hæve nogens pointtal kan andre hæve andre steder. Jeg har næsten 4000 point som jeg kunne uddele, men når vi begynder på den slags er der nogen der bliver sure fordi de ikke "kender" nogen som vil forære dem point.
Hvis point skal være en gulerod bør de være fortjente, og man oplever da,at nogle dyre spørgsmål er lette at besvare og nogen svære er meget billige, sikkert fordi de dyre/lette er stillet af en gammel bruger og det billige/svære er stillet af en ny bruger.
Sådan er det, men behøvede jo ikke at være det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 20:26

Arne, jeg tror vi er mange der har forsøgt at foreslå forbedringer ganske, som vi opfordres til, men uden meget held.

Ripley, jeg har skam været her hele tiden, men har måttet erkende, at jeg ikke er gearet til det som smalltalk ofte udvikler sig til. Lidt surt, at man tillægges andre intentioner end dem man har især fordi jeg ikke er bange for at tilkendegive min mening.
Denne diskussion om point og lukkede spørgsmål er iøvrigt ganske interessant og jeg vil gerne gøre opmærksom på, at jeg ikke kritiserer nogen, som bare gør som så mange andre, men derfor kan man jo godt gøre opmærksom på, at det er noget møg

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 20:31

Bjarne, vi får jo allesammen point hver dag, bare for at logge på - og vi gør det nok også begge to næsten hver dag, så det pointsystem er vel OK?

Ved godt, at du mener superpoint, som man kan vinde diverse forbrugsgoder på, men de fleste af os forventer altså ikke at vinde noget som helst - Ændret, jeg kan kun snakke for mig selv - JEG gør ikke.

Så jeg deler gerne ud af mine point, så lang tid jeg er sikker på at have nok til at belønne et seriøst svar, når jeg har brug for et godt råd, og det har jeg somme tider - og jeg får gode råd, men jeg afslutter også spørgsmålet - af respekt for dem, der bruger deres tid på at hjælpe mig.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 20:38

- Og helt udenfor arnes spørgsmål:

Bjarne måske er vi nogen, der har brug for dig i Smalltalk - netop for at det ikke skal udvikle sig til, at alle ligger under for bestemte holdninger, eller.......

Hilsen Ripley - som for resten også savner Arne, men I har vel samme grund?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 20:40

På nuværende tidspunkt har de brugere, der ikke har lukket deres spørgsmål ikke gjort noget forkert.
Det står ikke skrevet nogen steder at et spørgsmål skal lukkes.

Er det point, som brugerne er ude efter, når den ene eller anden beder om at et spørgsmål skal lukkes?

Som jeg tidligere skrev, fjern fluebenet i de spørgsmål, som der ikke er liv i. Det vil give endnu mere plads end at et enkelt eller måske to-tre spørgsmål bliver lukket HVER GANG DER KOMMER TIP OM AT LUKKE ET SPØRGSMÅL.

På seneste 25 er der lige pt tre tip om det samme!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 20:41

Pointuddeling uden væsentlig grund er da en devaluering af pointene så når du vil "belønne" en der har gjort en indsats for at hjælpe dig så batter det ikke meget i forhold til alle de mange point der kan være uddelt "for sjov" og hvordan skal en ny bruger hamle op med spørgsmål til 500 point når vedkommende kun har ganske få.
Hvordan optjente den "dæmoniske duo", som ingen kunne stoppe i meget lang tid, deres point. Ved at uddele point i Smalltalk og lignende.
Hvorfor er der ofte nogen relativt nye brugere der beklager sig over mafia og sammenspisthed, sikkert fordi de ikke kan magte at komme på Top 10, som de så gerne vil fordi vi andre kan flytte hvem som helst op fordi vi har ledige point til at gøre det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 20:53

Ripley hvis vi alle tillagde os samme grove adfærd, som visse relativt få brugere så ville dette forum blive lukket som værende uanvendligt til det der er tænkt som, og som jeg og andre har påpeget så er smalltalk sekundært og vist nok beregnet til at diskutere ting som vil forplumre trådene, men man kan jo ikke dikutere der uden, at man skal generes vedholdende fordi man har tilladt sig at være uenig med en bruger.

I denne kategori kan vi også diskutere, men det formodes så at være relevant i forhold til brugen af Kandu eller...?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 20:54

-og er en af de sikkert mange, der (desværre) har misset den magiske duo - var på Kandu i lang tid, hvor jeg kun brugte det seriøst!!!

At jeg nu går på Smalltalk i tide og somme tider i utide, gør det ikke nemmere at følge med, for alle I "Gamle i gårde" er så gode til kun at komme med hint, som man kan gætte lidt ud fra, men.......

Og nogen er hurtigere end andre - betragter stadig mig selv som ny bruger - der hygger sig med Kandu

Og imponeres somme tider, søgte på Googgle på en fejlmeddelelse fra min printer og det første svar var fra --- Kandu
For resten med et svar fra ans - hvad nu, hvis det spørgsmål kkke havde været besvaret???

Men har tjekket alle svar, de virker ikke på min printer, så vil bruge point på et nyt spørgsmål om det fredag eller lørdag, når jeg har tid, til at prøve mig frem

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 21:00

Ripley

Hvem mener du når du skriver arne og Arne? Er det den samme profil? I disse tider hvor der findes en Dova og en Dova. og tidligere en Arne.jacobsen og en Arne.jakobsen, kan det jo være svært at vide???? Vid det og tænk på det når du svarer. Men jeg tror selvfølgelig at det er mig du omtalet positivt. Love AJ

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 21:00

Ripley, Kandu har åbenbart en aftale med Google for du kan dårligt (næsten) nå at oprette et spørgsmål før det dukker op på Google.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:01

OG selv om jeg er på vej ind i søgelyset hos en af dem, som jeg personlig finder kan være både meget intelligent og yderst uforskammet, så ændrer det altså ikke på min holdning:

De fleste på Kandu/Smalltalk er nogen sjove, velformulerede og underholdende personer, som jeg har stor fornøjelse af, at skrive til/med

-og Arne, ikke for at genere dit ego, men det var bestemt ikke dig jeg hentydede til i starten af indlægget, hvorfor forsvinder du altid i dine egne tråde?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:04

arne.jakobsen: Gammeldags, skriver navne med stort, men det er dig

Bjarne: Hvad er det for et spørgsmål, der er dukket op - kan jeg spare mine point

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-04 21:09

Bjarne

Du kunne jo starte med at tage en diskussion med Invincible. Han må absolut være en af dem du kan blive blive enig med - og som giver dig fuld opbakning
Den 'dæmoniske duo' - hehe...Bjarne og Invincible?!

Angående 3773's tip. Det er da ok.
Er kursen på superpoint ikke ved at være på højde med Euro'en?!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 21:12

Hvilket som helst spørgsmål Ripley. Hvordan tror du jeg fandt Kandu. Sad og makkede med en eller anden PC og søgte på Google efter en løsning, men selv om Kandu ofte dukker op er det ikke altid, at der ligger en løsning, måske fordi mange svar gennem tiden har været link til noget uden en reel løsning, og så er vi igen tilbage ved, at nogen scorer point på, nemme svar.
Du kan jo prøve at lave et 10 points spørgsmål og se om det giver dig svar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 21:12

Kære Ripley

Jeg forsvinder ikke altid i mine egne tråde. Men efter Svampekrigen er der stadig nogle, der ser rødt når de ser mit nick. Så kommer de ind og laver lort. På ét eller andet tidspunkt får selv jeg nok af at blive overpisset, og så går jeg. Hvis andre ville hjælpe med at smide disse idioter ud af mine hyggetråde, så OK. Men det er der ikke andre end Cremy der har nosser til. Og hun kan jo ikke være der altid. Så når decembers vittigheds-hyggetråd er afsluttet den 20. så kan alle sove roligt. Så kommer der ikke flere sjove hyggetråde fra mig.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:15

Hm Bjarne. Nu ved jeg jo tilfældigvis, at du har læst min diskussion med Invicible (rigtig stavet den her gang ?) så ved du også, at vi ikke var helt enige, men at diskutere med en humoristisk undertone, det er altid sjovt.

Vil du til at være dæmonisk - WOW

-og skidt da med de Superpoint, kan huske en der engang skrev, at det kun var matadorpenge - måske 3773, men jeg er ikke sikker.......

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:19

Bjarne: I'm so sorry, havde ikke set at indlægget ikke var fra dig - så svarede Creamy selv om svaret var rettet til dig!!!!!

Men mener stadig det jeg skrev til dig

Knus Ripley

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 21:19

Ripley nu er det her off topic!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 21:21

Anede mig, men jeg vil gerne nøjes med at diskutere det som Arne og 3773 med flere er startet med, og vi glider længere og længere væk.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:22

Arne: Vi er jo også mange, der kun kender dig som en humoristisk fyr, fyldt med sort humor og sarkasme - ikke det værste
Hvor lang tid skal spøgelserne have lov til at bestemme over Kandu?

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-04 21:23

Rettelse: det er jo slet ikke bjarneD (og) Invincible..Men Bjarne og Bjarne.
Silly me

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:27

OK, Jeg har givet point til 3773, som han åbenbart ikke har taget sig tid til at få endnu, fordi hans tip passede mig - begrundelserne har jeg vist givet

Men stadig off topic: Læs lige tilføjelsen til min profil, er den ikke "sød"+

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 21:31

Ripley

Se f.eks. min seneste lørdags-hyggetråd, eller min Bedste vittighe december. Kort tid efter at jeg har startet disse kommer nogle idioter ind og spammer tråden med HAD imod mig.

JEG kæmper altid imod. JEG giver aldrig op. Men når du spørger hvor længe spøgelserne skal ha' lov at bestemme, er jeg nødt til at sige: DE ER IKKE SPØGELSER; De er her stadig. Lad være med at bekæmp spøgelser. Bekæmp de idioter der er her NU.

Og jeg holder også meget af dig.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 15-12-04 21:36

Hei arne.jakobsen,ha du,lurte på om du har flere point tilbake?,jeg ku jo godt bruke litt her opp til jul,hva siger du?,eller vil du have noen af meg?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:39

Arne:

Det prøver jeg også på, men vil helst gøre det på den pæne måde, har set dig få for mange skæld ud til at jeg tror på din metode - selv om jeg got kan følge den somme tider!

Men der er "Ram og Frida" de er spøgelser, for jeg har aldrig set et indlæg fra dem, men tit om dem........

Spøgelserne nu, dem kan jeg godt finde, men de er svære at bekæmpe, for de lytter jo ikke til andre end dem selv

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:41

Hej Holniels, har du fået besøg af Tedd???

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:43

Arne, har lige læst mit indlæg igennem - meningen er stadig som der står, men lad lige være med at køre en stave/grammatikkontrol - gik vist lidt hurtigt

Knus Ripley

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 15-12-04 21:46

Tror han er på vej TheRipley,

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 21:50

Holniels: Hende håndboldpigen, spiller hun ikke om mesterskabet lige nu?

Pas nu godt på ham

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 21:53

Ripley

Frida har været her indenfor den seneste måned. Søg på Frida i toppen og Alle emner så finder du hende.

Holniels

Jeg vil da ikke ha gratispoint, hverken fra dig eller andre. Kommer du forbi Herning, Kandu få lov at gi' en pils. Så gi'r jeg en køje.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 22:01

Ripley

Hvis nutidens spøgelser føler sig sikre, er det da kun fordi jeg er den eneste der tør at tale dem imod. BAK OP imod dem alle mand M/K.

Jeg ved da godt at man ikke kan uddele øretæver via internettet, men det har ofte vist sig at disse spøgelser, reagerer som om de var med i et Cyber-spil!!! Når de er blevet verbalt slået, så forsvinder de. Det fortæller jo også noget om deres alder.

De betragter Kandu.dk som en krigs-skueplads. Men de anerkender et nederlag.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 22:01

Citat
Kære Ripley

Jeg forsvinder ikke altid i mine egne tråde. Men efter Svampekrigen er der stadig nogle, der ser rødt når de ser mit nick. Så kommer de ind og laver lort. På ét eller andet tidspunkt får selv jeg nok af at blive overpisset, og så går jeg. Hvis andre ville hjælpe med at smide disse idioter ud af mine hyggetråde, så OK. Men det er der ikke andre end Cremy der har nosser til. Og hun kan jo ikke være der altid. Så når decembers vittigheds-hyggetråd er afsluttet den 20. så kan alle sove roligt. Så kommer der ikke flere sjove hyggetråde fra mig.

Fornemmer at dette nu udvikler sig til en smalltalk, da Creamy med "nosserne" LOL er kommet på bane for at hjælpe dig.

Det er stadig op til den enkelte bruger om at lukke sit spørgsmål. Det uanset hvad andre brugere mener.

Citat
Hvorfor så pludseligt overvælde 3773 med point?

arne.jakobsen

Du har jo selv svaret, du er enig med de andre brugere, der har givet 3773 point for "tippet"

Hilsen ans, der nu fjerner fluebenet så er der det mindre, der kan gøre kandus server langsom.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 22:04

Arne:
Frida er berømt - de fleste indlæg handler OM hende, kan du ikke komme med et link?

Og Holniels vil da ikke give point, han vil have en brødrister, som er steget i værdi i december

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 22:11

Ripley - Jo lige om lidt

Creamy - Nogle frigide Quinder lægger stor vægt på at jeg siger om dig; du har nosser. Jeg tror godt du ved hvad jeg mener. Jeg tror også disse jaluide&frigide hunner ved det, De er bare ikke i stand til at måle sig! Fuck dem.

Skalligefinde noget Fridashit Wentlidt.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 15-12-04 22:27

Helt ærligt, så forstår jeg ikke alt det skriveri om at folk skal lukke deres spørgsmål. Det hjælper jo ikke et hak. Jeg tror slet ikke, mange af dem kan læse/skrive, men har fået nogle til at hjælpe sig med at skrive spørgsmålet. Andre er blevet så sure/irriterede over den til tider ualmindelig grove ordveksling, der finder sted fra tid til anden.
Fjern dog fluebenet, det er da meget nemmere.

Arne, er det slet ikke gået op for dig, at folk tit får point efter, hvem de er, og ikke hvad de skriver? Sørgeligt men sandt. Men det er vist meget menneskeligt lige at skele til, hvem der har skrevet tipset. Hvis det er en, der virker på en som en rød klud på en tyr, så giver man uvilkårligt lavere point, tror jeg. I hvert fald er mange tipspoint givet helt hen i vejret, set fra mit synspunkt. Når man møder et tip hvor man tænker: DET var et godt tip, så har det fået en eller slet ingen stjerner, og omvendt, så kan man møde et hvor man tænker: ÅNDSVAGT - og det har fået 5 stjerner.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 22:30

Ripley - Nej; ikke lige om lidt. Har søgt lidt, men finder det ikke. Gider ikke bruge tiden til at finde det, men VED at andre også har set det. Såøøøh det.

Creamy: Fandt det ikke. Så videre.......................... Fut Fut

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-12-04 22:37

Frida. Uhhh, det er jo hende jeg synes jeg godt om - og som var rap i replikken
Desværre ses der ned på een, når man har denne divergerende mening, men gæt om det bekymrer mig?!..Jeg forbeholder mig ret til at holde af de to udhældte profiler.

Jeg har sagt det før, men gentager gerne. Jeg finder det langt mere stimulerende at kommunikere med en 'orginal' frem for en kopi. Kopier er der sq nok af her på sitet..hehe!

Ram2 og Fridaflip var.. og forbliver åbenbart berømte (se bare alle de tråde hvor de bliver omtalt, selv lang tid efter deres exit) - Deres tråde havde stor underholdningsværdi - uanset hvad andre måtte mene om dette - og haule maule, hvor var Ram2 genial i hans formuleringer. Bare til orientering, så kan jeg altså sagtens sove, selvom nogle af jer skulle være dybt uenig med mig

Creamy (nu med nosser)

ps. Arne, jeg er så hamrende godyl ligeglad med, at sladretanterne herinde har udråbt mig til mand. Hellere kælling end kylling..ved du

Sov godt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 22:39

Jette:
Tror du har ret, når det gælder Smalltalk, jo vi har allesammen vores favoritter, men det er jo dem vi er enige med, derfor er det vel naturligt, at det er dem der får point, eller?????

Jeg tror det er en helt anden situation, når nogen bruger Kandu til seriøse spørgsmål, så giver man point for det rigtige svar

Og det er vel OK på den måde, for hvem kan sige, hvad der er rigtig eller forkert i Smalltalk!!!! Som er for sjov og som regel giver 1 point

Arne:
Har også ledt lidt, kan svagt huske at Frida var inde i en tråd, men er ny nok til at synes, at der er profilerende profiler nok på Kandu nu,, til at bekymre mig om hende, før hun dukker op for alvor

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 22:45

Hej Jette.

Jeg husker engang i dette efterår, hvor du stillede et spørgsmål om svampe. På trods af, at jeg gav dig alle de svar du havde spurgt om, samt henviste og skabte kontakt til DIN lokale svampe-ekspert, gav du alligevel pointene til DOVA?????? Så Hvorfor fanden tror du at jeg gider at høre bare èt ord fra din mund nu????

Og en Kvinde som dig, skal ikke spørge mig "Er det ikke gået op for dig", når du selv giver point og vurderer folk så lemfældigt som du gør. Du skulle takke mig for den hjælp jeg gav dig. I stedet giver du point og tak til dova.

Med dine egne ord og stavemåde: ÅNDSVAGT.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 15-12-04 22:57

Arne, der ser du netop grunden til, at jeg nødigt giver dig point. Du råber og skriger op om alle andre, og når de så siger noget til dig, hyler du som en gris på vej til slagtning. Nu kan jeg ikke lige huske, hvem jeg gav pointene til, men hvis jeg har givet dem til Dova, så er det fordi jeg synes, hendes svar var det bedste. Jeg skrev, at folk tit gav point efter, hvem der skreg tips - ikke noget om spørgsmål. Det kan godt være, at du med din intelligens (iflg. dit ordforråd) giver point efter, hvem der svarer, men det er ikke lige min politik, hvis jeg kan undgå det. Jeg kan ikke se nogen grund til, at give dig point, hvis jeg synes andre har fortjent dem mere. Det er muligt, det er uretfærdigt, men jeg er ikke Gud, så jeg er ikke altid retfærdig. Og jeg gider ikke gå ind og tjekke spørgsmålet p.g.a. dig. På mig virker du som en tomhjernet brøleabe (undskyld aber).
Og så er det berømte flueben fjernet fra alt hvad der har med dine spørgsmål at gøre. Fjols - for at sige det latterligt mildt.
Jette

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 23:02

Udarter - vil følge den søde Creamys eksempel og gå i seng.

Arne vil du sende mig det link, hvis du finder det - kvinder er født nysgerrige - ingen generalisering, jeg er nysgerrig

Bjarne, håber vi snakkes ved i en anden tråd, det plejer at være underholdende, når vi får ro til det

Knus Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 23:08

Creamy (nu med nosser )

Nu strammer du den SQU. Hvis du synes at Ram2, FridaFlip og andre af den slags Kandu-terrorrister er OK. Så er vort Cyber-venskab hermed afsluttet. At være en pige med nosser, betyder IKKE at man kan misbruge mit venskab. Jeg har mange andre veninder på Kandu (uden nosser). Skam dig. (Så må du jo nøjes med --- U now HUUUU) AJ

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-04 23:10

Min nysgerrighed tillod mig lige at kigge ind igen.

Citat
Creamy - Nogle frigide Quinder lægger stor vægt på at jeg siger om dig; du har nosser. Jeg tror godt du ved hvad jeg mener. Jeg tror også disse jaluide&frigide hunner ved det, De er bare ikke i stand til at måle sig! Fuck dem.

LOL Creamy siger bare det du vil høre/læse.

De andre Quinder siger bare deres mening, men der er du blind arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 23:17

Ans: Jeg er ikke frigid fordi jeg er født uden nosser,er du??????

Arne du roder lige nu - Shit jeg er ellers med i din fanklub men er bange for at jeg hører med til "U now huuu" ,
-kan da ikke gøre for,at Molo fik Mirit og mig rodet ind i sin profil

Knus Ripley - Hellere killing end kælling

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 15-12-04 23:39

Faen arne.jakobsen,du ville ha haft store problemer som Diplomat jo

Kommentar
Fra : invincible.

Dato : 15-12-04 23:43

Creamygirl med nosser
KMPLAG
Aldrig i livet ------------------- kun en hunhyæne kan hade andre hunner så meget

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-12-04 23:50

ans

Nej. Creamy siger ikke bare det jeg vil høre/læse. Hun siger heller ikke det andre vil høre/læse.

Hvad er det nu lige der gør at I andre piger ikke kan tåle at en pige har nosser???

Creamy

Take U 2gether.

Holniels

Holdkæft og drik videre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 00:00

Kære Ripley

Det var trods alt hende, der fik BjarneD lavet om fra en mand til den lille ynkelige person han er idag. Nu har han ikke nosser til at blande sig i den slags tråde: Kun hygge-nygge.

FrankSp er også blevet kastreret af den dumme tæve.

Jeg synes squ at det er for groft.

Af samme grund har såvel Bjarne som Frank holdt sig væk.

Ingen klage på Bjarne eller Frank. KUN PÅ I ANDRE, der ikke fatter det. Tag jer sammen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 00:04

Holniels

Du taler vrøvl. Da jeg var i søværnet, var jeg Fælles-tillidsmand for hele Fregat-edskadren. Mere end 3000 mand.
Netop fordi jeg kunne tale, men også for andre. Niels; gem din lommephilosofi.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-12-04 00:07

Ok min dreng,men jeg drikker videre og husk det gamle og sanne ordsprog du,at fra børn og fulle folk får man sandheten at vite eller??,da da,snakkes i morgen da

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 00:18

arne.jakobsen

Nu da du selv har tilladt lidt "smalltalk" hvem er så den dumme lille tæve ???

Citat
FrankSp er også blevet kastreret af den dumme tæve.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 00:19

Arne: Hvem er "hende" - og hvad fatter vi andre ikke?

Udtryk dig da i det mindste forståeligt og lad være med at tale i et tågeslør - du plejer da godt at kunne sige hvad du mener!!!!

Men det er måske alle andre end dig, der vrøvler nu?

Knus Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 00:20

ups, der kom et "lille" for meget.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-12-04 00:21

Tror nu ikke AJ finder noget "fridashit", men måske en frieda, hvilket er en helt anden person.

Og creamygirl med nosser???
Kun hvis hun har held til at komme i meget nærkontakt med en person udstyret med sådanne.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 00:41

Sov godt alle sammen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-12-04 01:12

arne.jakobsen

"nosser" eller ej, så er du meget tiltrukken

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 16-12-04 06:21

lol..Arne din nød...du falder i din egen fælde hver gang. At du gider mundhugges med alle der ikke er enige med dig er mig ubegribeligt - du bliver jo aldrig færdig

Citat
Af samme grund har såvel Bjarne som Frank holdt sig væk.

Nå det tror du. Sig mig har du sovet i timen?!

Og dig Bjarne - lad nu være med dine tåbelige og sølle forsøg på at efterligne Ram2 -KMPLAG er en af hans foretrukne forkortelser. Skod nu din dobbeltprofil - og bliv til Bjarne igen. Du skal se, at du får det meget bedre med dig selv - når du ikke længere behøver kigge dig i spejlet og undrende konstatere, at du lider af personlighedsspaltning.

Tager du sammen nu, så slipper du 'måske' for at ende som soap figuren, der er nødsaget til, at knipse med fingrene -
hver gang han skal lave sig om til sit virkelige jeg

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 16-12-04 15:15

Tak for svaret TheRipley.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 15:40

Selv tak Arne,

Sødt af dig, du bliver inviteret på en toast, når jeg vinder brødristeren

Men ærgerligt, at 3773 ikke selv svarede.

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-05 10:37

Havde ikke set tråden, men tak for tanken (og det er jo den der tæller)!!!!!!!!!