/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Overførsels hastigheder
Fra : mikaelh
Vist : 389 gange
20 point
Dato : 12-08-02 15:30

hvilke faktore spiller ind når man åbner filer over nettet.

Der er selvfølgelig din egen forbindelse og antallet af router man skal igennem, men er det også af betydning hvis jeg køre 512kbs og serveren jeg henter det fra kører 256kbs??

Mvh Mikael

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 12-08-02 16:39

Det gir lidt sig selv, hvis du har 512 kbs forbindelse og serveren har 256, kan du jo hente dobbelt så hurtigt som serveren kan nå at uploade, hvilket vil resultere i at du kommer til at hente med halvdelen af det du ville gøre fra en 512 server... Nok omkring 25-30 kb/s...

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 12-08-02 21:45

Jon har ret, du kan ikke hente hurtigere end hosten (værten) kan sende.