/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
del hardisk
Fra : tronddk
Vist : 845 gange
90 point
Dato : 15-12-04 18:01

hvordan deler man sin har disk (har en hardisk på 80 gb ) og vel ha delt den op i to alså en på 30gb og en på 50 gb kan man gøre det uden at man skal formater sin com hvis man kan dele sin hardisk op i to så hvordan ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-12-04 18:09

xp eller andet??

Accepteret svar
Fra : jrossing

Modtaget 100 point
Dato : 15-12-04 18:14
Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 15-12-04 18:18

Der er beskrevet flere programmer på følgende link:

http://www.wintip.dk/artikler/partition.htm

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 15-12-04 18:20

har xp

Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 15-12-04 18:24

Ranish er freeware (Gratis)

http://www.snapfiles.com/get/ranish.html

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 19:09

Denne diskettet kan ændre din HD (men også slette den hvis du ikke passer på)
Gratis
Technet boot diskette
http://www.knoldpgtot.aab-net.dk/appz/pmdos.exe
Hent og læg den på skrivebordet>dobbeltklik på den og hav en diskette klar.
Start comp med disketten.
Når du har ladet den rulle ind af sig selv kan du se og røre din HD.
Spørg inden du foretager dig noget...................men der sker ikke noget ved at se.

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 16-12-04 17:40

Tak for svaret jrossing. og det er da mega nem at bruge PartitionMagic lånte det oppe på skolen (fik en kupi)

Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 16-12-04 19:24

Jep, professionelle værktøjer når de er bedst