/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
<Molo> hvor er du henne ???
Fra : Guild
Vist : 430 gange
100 point
Dato : 15-12-04 17:59

Jeg havde et direkte spørgsmål til dig .. med tak for Copyright. Jeg måtte desværre annulere, da spørgsmålet var tæt på at ryge ud af "seneste 25"
Log på .. jeg skylder nogle påæng !
/PG

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 19:14

Bare stik ham et par Go-Jul, det vil han nok hellere ha'.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 19:44

hahaha - ja detnytter jo ikke at råbe højere - så bliver emesens svar nok aktuelt for dig selv - bare med a
Ved godt hvor han er haha - hvis han da ikke er kommet hjem igen ...........LOL

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 15-12-04 20:10

Ikk vær ked a det Guild,jeg røg også ut af seneste 25,de opdagede jeg var for gammel til den gruppe

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 20:18

holniels,
Jeg kan da godt forstå at du er for gammel - du er 4 minutter foran, må være luften upthere

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-12-04 20:38

Ja det kan ikkke være det tunge vand - for holniels drikker Harboe fra Skælskør.

PS. Hvis Molokyle ikke henter de point så kender jeg 2 der gerne vil hjælpe, og jeg er ikke den ene.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 20:42

Kvalificeret gæt, han er på jagt efter Reneé Toft Simonsen, så Creamy kan få Thomas

Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-04 10:21

ALLE der 'følger med', ved at jeg har haft travlt med at opgradere min lejlighed med et designer sofabord i teak

Dette krævede en forsvarlig mængde 'smørelse' af venner og bekendte ....med den forkætrede privat bil

Jeg lejede en trailer (300 i depositum + 20 kr. pr. time), hvilket var meget billigere end 3 X 34 !

..og så der blev flere penge til 'flyttebenzin'

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 16-12-04 11:38

T(e)ak for svaret molokyle.
/PG

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-12-04 14:56

Kommer der så ikke noget billede af "Reneé Toft Simonsen"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-04 17:56

emesen -> Nej !

</MOLOKYLE>