/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hmm kan ikke få min nye dame til at komm~
Fra : steffen15
Vist : 589 gange
200 point
Dato : 15-12-04 17:19

hej jeg har lige mødt en rigtig sød pige vi har kommet sammen i en måned nu. alt går godt. men der er bare en ting

jeg kan ikke få hende til ar komme????

jeg har aldrig haft problemer med det før??
jeg tror ikke at min diller er for lille hehe

hvad kan det være?? hun er meget våd kan det være det==???? hmm har i nogle ider??? mvh fyr 20

Kommentar
Fra : smut

Dato : 15-12-04 17:24

hej steffen
det er ikke unormalt at kvinder har svært ved at komme ved samleje du skulle prøve at massere hendes klitoris samtidig det plejer at virke *GG* ellet endnu bedre en lille vibrator så skal du bare se

held og lykke

kvinder har også ret til orgasme.....HVIS DE KAN NÅ DET

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 210 point
Dato : 15-12-04 17:29

Hej stef
Hvis i ( du ) ikke fokuserer for meget på det, så skal det nok komme. Et godt råd kunne være "at bage på hende" hele dagen ~ lire hende op, så hende krop simpelt hen er spændt til bristepunktet
Koncentrer dig om hende - men ikke på sådan en måde, at det bliver anstrengt = et ræs
for at nå orgasmen ~ kæl med hende; pir hende; før hende op til det punkt, hvor hendes
krop simpelthen ikke kan vente
Det har ikke noget at gøre med om din er stor eller lille - det er samspillet ~ hendes tro
på dig
God fornøjelse
krakgt

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 15-12-04 18:41

Du kunne jo fortælle hende at det bekymrede dig
så kunne i jo få en snak om det, det plejer at kunne få tingene på plads.
Alskens gætterier fører kun til at du kommer til at optræde unaturligt,
Bare vær ærlig og snak med hende.
MVH Per

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 19:06

Steffen15,

betyder dit navn, at du er 15 år, og hvis du er, hvor gammel er din kæreste så?

Lige i den her forbindelse er det nemmere at snakke, med lidt flere "år på bagen"

I skal nok få det til at fungere, men det er sgu da ikke altid så let

Knus Ripley

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 15-12-04 19:33

Steffen 15, de andre lod nok som om de kom, der kommer jo som regel ikke noget ud der beviser de er kommet, har du spurgt hende om hun kom, det gider de fleste kvinder ikke at man gør.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-12-04 19:38

Burde lære at læse spørgsmålene ordentligt

Så har regnet ud at du er 20, så får du et "female-råd".

Prøv krakth's råd, jeg tror det virker

Hilsen Ripley

Vi kvinder elsker da, at få at vide at vi er dejlige

Kommentar
Fra : macau

Dato : 15-12-04 19:39

hmmm,,kan ikke få min nye dame til at komme,,,hjælp..

har samme problem med min hund

julehilsen

macau.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 15-12-04 19:52

Tak for svaret krakgt.