/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kørekort til personbil?!
Fra : Jonn87
Vist : 869 gange
70 point
Dato : 15-12-04 16:20

Jeg skal til at tage mit kørekort!
jeg bor i København S "amager"
hvor er der en billig køreskole her på amager eller i københavn?

Mvh Jonn

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 15-12-04 16:33
Kommentar
Fra : asim1

Dato : 15-12-04 16:33
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-12-04 17:58
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-12-04 18:05
Accepteret svar
Fra : yoogi

Modtaget 70 point
Dato : 30-12-04 11:23

Hej Jonn

Først og fremmest skal du lige have defineret "billigt kørekort"

1. Jeg er selv kørelærer, og ved derfor hvad jeg taler om.
Jeg bor på Fyn og er derfor ikke ude på at "score" dig som elev.

2. Du SKAL modtage mindst 50 lektioner, det er et lovkrav at du har mindst 4 lektioner på manøvrebane og 4 lektioner på køreteknisk anlæg. 26 lektioner i teori med 3 evaluerende teoriprøver, og 16 lektioner i manøvre på vej.

3. Jeg ved at der køres kraftig priskrig på sjælland.
Så det du skal gøre er at holde øjene åbne, det kan være meget svært at gennemskue de forskellige " Pakke tilbud " og hvad du reelt betaler for.
Så hvis du ikke i pakketilbudet modtager mindst 50 lektioners undervisning, skal du så ud over det tilbuddet gælder, betale ekstra for resten af undervisningen.

Prisen for det billigste tilbud er pt. 4500 kr. i KBH området, men du kan være stensikker på du landet på mindst 8000. kr
ingen køreskole kan leve af den pris.
Banerne ( Manøvrebane - Køreteknisk anlæg ) alene, koster køreskolen omkring 1500 - 2000 kr, alt efter hvor de ligger.

Gennemsnitsprisen for et kørekort når eleven har fået sit kørekort er ca. 9000 kr.

Så det billigste tilbud er ikke altid det billigste kørekort.

Mit råd til dig er, tal med dine venner som har taget kørekort. Spørg hvad de har fået for deres penge, og hvad de ellers har måtte betale for.

Held og lykke med dit kørekort.

Yoogi

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 16-05-06 20:31

Tak for svaret yoogi.

Jeg tog mit kørekort på Øens Køreskole
http://www.oens-koereskole.dk/