/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Vedligeholdelse af oiled nubuck sko
Fra : steenfibiger
Vist : 1457 gange
70 point
Dato : 15-12-04 13:34

Jeg børster mine oiled nubuck sko og giver dem vandafvisende spray. Med tiden mister de alligevel noget af den brune farve og biver lysere. Kan jeg friske farven op? Der er tale om Ecco sko.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 14:11

Dine sko fik en indfarvning hos Ecco. Vind og vejr gør at farvningen ændres. Er der tale om et par "dyre" sko, vil jeg lade en "hælebar" eller lignende forretning lave en gen-indfarvning.
Hvis du forsøger selv, kan resultatet blive en "zebra" .. håber du forstår !
/PG

Kommentar
Fra : steenfibiger

Dato : 16-12-04 17:05

Er det den eneste mulighed?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 16-12-04 17:09

Ja

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 70 point
Dato : 17-12-04 20:02

Næh, do - man kan købe et middel hos skoforretningerne til pleje af dine sko.

MVH
Hanne

Godkendelse af svar
Fra : steenfibiger

Dato : 20-12-04 17:15

Tak for svaret, Camillasmoster. Ecco sko havde det jeg skulel bruge! Tak og god jul

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 20-12-04 23:42

Herligt at kunne hjælpe!

God jul til dig også!

MVH
Hanne