/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Til rotw
Fra : Guild
Vist : 382 gange
10 point
Dato : 15-12-04 10:42

Håber din "bøn" hjælper .. jeg hjælper med 10 til dig !
/PG

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 20 point
Dato : 15-12-04 10:47

ja det håber jeg også
glædelig jul til dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 10:50

Fedterøv Guild!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 10:56

Puff hvor det hjælper. Der blev just lukket en af de lidt ældre tråde, startet af en af de lidt ældre kandu'er!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 11:46

Vi har jo alle spørgsmål ude, at hænge så det hjælper nok ikke i pointstillingen, og så skriver Kandu stadig ikke noget om, at man skal lukke eller hvordan.
Jeg har lavet så få spg., at jeg nemt kan overskue dem og de er alle lukket.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 11:50

Fint nok Bjarne, det kan også være bimlende ligegyldigt med poængerne. Iøvrigt vil jeg vurdere månedens dims til at være uendelig tæt på værdiløs. Så jeg vil da gerne donere den til en trængende stakkel, ifald jeg skulle vinde den! Essensen er, at det er hamrende uhøfligt ikke at afslutte/lukke trådene.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 12:00

Åbnede du ikke med 1 (ét) påæng ? .. eller husker jeg helt galt ?
/PG som kun har dette spørgsmål åbent !!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 12:10

Jo jeg gjorde Guild, det var skam kun for at mobbe dig lidt!

3773 der pt har to åbne!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:11

Vel er det da høfligt at kvittere for et svar, især hvis det er anvendeligt, men som I alle sammen nok ved så er der nogen der stiller specielle krav til svarene og vil derfor ikke lukke når de ikke er besvaret til punkt og prikke. Det kan vi ikke gøre noget ved.
Jeg tror, at rigtigt mange ikke ved hvordan de lukker for jeg har da oplevet nogen der har været almindelige bruger i over et år, som ikke anede hvordan, og der er sikkert også mange der anvender hotmail og forskellige webmail til den slags og som glemmer at logge ind for at tjekke. Man skal jo typisk købe videresendelses service hvis man vil have mailen direkte i computeren.
Bedre information fra Kandu vil sikkert hjælpe.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 12:16

3773 !!!!
Du kan kalde mig "nærig", "ekstremt tilbageholdende" .. men "fedterøv", det er dog den groveste .. og mobning er, mig bekendt, blevet blacklisted .. fy, fy skamme, skamme !
"Mobbe dig lidt" .. nej nu har du helt ødelagt mit gode julehumør, og jeg overvejer at immigrere til Sverige.
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:20

hvordan harmonerer fedterøvsmobning med ligegyldige poænger?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 12:26

Wauw Guild. Op til Prips-land og der hvor alle rockerne har postadresse. Så rejs dog hellere syd på, ned til varmen og solen.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 12:26

>BjarneD
Der er slet ingen harmoni .. men på vej til Sverige, har jeg planer om et pitstop på A'mar .. måske "Molo" kan genskabe julestemningen ! (?) ..
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:29

Guild go' tur og mon ikke Molo vil ønske http://www.bjarne-d.dk/test_1.htm

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 12:30

Bjarne

Gå ind i din egen HISTORIK (øverst til venstre, under brugerservice). Check hvad du har af åbne spørgsmål. Luk venligst alt hvad der ikke er relavant eller er for gammelt. Alternativt forhøj point'ene så spørgsmålet atter ryger øverst. Eller skriv en kommentar - gør noget, istedet for at have en masse tråde stående åben.

Hermed gør du en masse "med-kandu'er" glade. De får point og anerkendelse for deres hjælp. Andre får ryddet op i profilen. hvor ubesvarede spørgsmål fylder stygt. Alt andet lige burde dette iøvrigt "hjælpe" kandu-serveren, da denne så ikke skal linke så meget. Jeg kender ikke programmeringen så det er dog ikke noget jeg ved, bare en tanke.

Det "koster" intet, idet de point der allerede ER givet, alligevel er brugt om man så må sige. Det øjeblik spørgsmålet stilles trækkes points'ene.

......mit eget tip igen igen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 12:32

Guild.

Lad de korte spejderbukser blive hjemme. Man får grimme ben, af at trimle rundt på klipperne i korte bukser!!!!

Vær beredt!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:33

Nada nul zero!
Alle 7 har thumbs up!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 15-12-04 12:36

Det var skam ikke møntet på dig Bjarne, men en dælens masse med-kandu'er, der ikke har fattet ideen.

3773 (stadig med to åbne)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:37

Folk skal have besked om, at lukke et spørgsmål når det er tilfredsstillende besvaret og så bør åbne spørgsmå lukkes efter 1 måned for da de må formodes at være uløste bibringer de jo ikke nogen noget. De fylder bare og gør Kandu langsom.
Der er da rigtigt mange der kvitterer for indsatsen selv om der ikke blev fundet en løsning og det er da en pæn gestus.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:38

Jeg opfattede skam hensigten og, som du vel mener så er det nemt, at tjekke.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 12:46

>BjarneD
Flot æske. Jeg husker "en-eller-anden" lavede den til dig i en tidligere tråd.
Kan jeg få din tilladelse til at benytte, uden at du hiver mig i byretten ?
/PG

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-12-04 12:52

Guild, nej jeg lavede den til Molo som bruger den som julehilsen, og selv om jeg modtog den fyrstelige sum af 400 point for opgaven tænker jeg da, at Molo er ligeglad, som den praktiske sjæl han er.

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 15-12-04 12:56

Tak for svaret rotw.
Go Jul og Godt Nytår
/Fedterøven Guild

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-12-04 17:19

og god jul til ?fedte.. ?
god jul til dig Guild
jeg har overvejet at ligge mit tip ud under en anden kalgori med en ugestid mellemrum da det sikkert ikke er alle der abonmentere på "kandu" har tingt på freks. Ms windows har vi andre forslag???