/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver til lexmark 1150
Fra : wezzler
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 15-12-04 10:12

Hey

Jeg har mistet min XP installations CD'en til min lexmark 1150 printer!

Jeg har uden held søgt efter diverse driver på nettet - men ingen virkede.. et eller anden med at 16-bit ikke kunne køre under dette... den har før virket upåklageligt, men efter systemgendannelse gik det jo galt.

Kan I hjælpe?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 15-12-04 10:30

gå op på www.lexmark.com

der er den

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-04 12:03
Kommentar
Fra : egoland

Dato : 15-12-04 18:58

Ellers kan du prøve driverguide.com

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 15-12-04 23:33

hmm.. det virker sku' ikke... der kommer en boks frem hvor der står systemfilen ikke er egnet til at køre ms-dos og windows programmer!!!

Men er ikke sikker på at alle resterne fra det "gamle" lexmark er helt afinstalleret... Ved I hvordan man gør det?

Eller har I andre forslag?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-12-04 23:43

Hejsa igen

Prøv dette.

åbn windows stifinder, gå til c:\windows\repair
her ligger filen autoexec.nt højreklik på denne og vælg kopier
gå til mappen c:\windows\system32 og sæt filen ind her.

hvis du ikke kan se mappen repair
skal du klikke oppe på funktioner >>vis >> og sæt hak ved "vis skjulte filer og mapper

Når du har gjort overstående,så skulle du gerne kunne installerer din printer.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : wezzler

Dato : 16-12-04 09:10

Jeg tror faktisk det var det der skulle til??!!?

Men problemet er nu at efter at havde været inde og downloade driver 1150 fra... http://downloads.lexmark.com/cgi-perl/downloads.cgi?ccs=229:1:0:386:0:0&os _group=Windows%20XP&target= kunne jeg se at det var lexmark 1020 der var downloadet istedet... og denne kunne jeg ikke få til at virke..

Hvordan sletter man alt hvad der af lexmark på harddisken?? Så vil jeg prøve en gang til...

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 16-12-04 09:28

Hejsa og godmorgen

Først går du om i tilføj/fjern og sletter den derfra
Så går du om i din stifinder og sletter alt hvad der ligger som hedder lexmark

Så går du i kør og skriver regedit-og klikker på ok
Så trykker du tasterne på dit tastatur ctrl+b
Så kommer der en søgeboks frem-her skriver du lexmark-og klikker på næste
Det den finder som har med din printer at gøre sletter du
Og så ctrl+b og søg igen,sådan bliver du ved indtil den siger deri kke findes mere

Held og lykke
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-12-04 09:33

Tillæg

Direkte download til den driver du skal bruger

Download Now (to install later)

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 16-12-04 09:34
Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 08-01-05 18:49

Tak for svaret briani.

Jeg kan desværre ikke få det helt til at virke, det er som nogle komponenter ikke vil installeres.
Så jeg kan ikke printe farve. Men det er da blevet bedre.. så mange tak for hjælpen..