/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
links fra OE
Fra : jepgit
Vist : 370 gange
20 point
Dato : 14-12-04 23:52

Når jeg trykker på et links (www adresse) fra OE går den i stå og jeg må afslutte for at bstarte OE igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-04 23:58

prøv at trykke ctrl samtidig som du trykker på linket - plejer at hjælpe - det kan være den popopstopper fra MS der driller dig

Kommentar
Fra : jepgit

Dato : 15-12-04 00:01

Tak for rådet, men det virkede desværre ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 07:58

har du forsøgt med fejlfinding under hjælp ????? Kommer den en fejlmeddelelse ???

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 15-12-04 08:04

Jeg har været ude for samme problem, og skar igennem ved at markere linket og derefter smide det ind i adressefeltet. Blir hurtigt en kær vane.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 08:14

jow - HansJensen41 - men det er jo irriterende - gør du det stadig eller har du fået ram på fejlen ??????????????

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 15-12-04 08:56

Det er meget forskelligt. Hvis jeg kan klikke er det ok, ellers...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 20 point
Dato : 15-12-04 09:38

hmmmmmmm - underligt nok så har jeg set det mange steder og de fleste steder virkede det med at bruge enten ctrl eller shift samtidig med at klikke på linket - andre steder - tjah ud med oe - og hente den ind igen -og det hele efter sp2 installationen - har ikke en disse begreb om hvorfor. Ingen problemer med det her - udover at jeg lige skulle finde ud af at bruge en af de ovennævnte måder

Kommentar
Fra : jepgit

Dato : 15-12-04 10:22

Tak for de gode råd, har prøvet at deaktivere Norton det hjalp, men er jo ikke lige den rigtige løsning, den ligger sikkert som miritdk skriver i SP2, da problemet er opstået efter denne opdatering.

Godkendelse af svar
Fra : jepgit

Dato : 15-12-04 10:27

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-12-04 15:27

heyyyyyyy hvis det hjælper med norton slået fra - mon du så ikke har scriptprotect slået til - hvilket er at anbefale - eller har du måske i din OE flueben i tillad ikke vedhæftede filer........osv - og bloker billeder.........osv - sidst jeg så problemet var det netop sikkerhedsindstillingerne i oe der drillede.