/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken med klap + bluetooth
Fra : t_seberg
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 14-12-04 23:47

Er på jagt efter en ny mobil og er blevet mere en nødvendigt forvirret.

Jeg søger nogel bud på "best of the best" som både har klap, indbygget antenne og bluetooth.

Har et godt øje til Motorola Razr v3 - Er det flop eller klasse ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-04 23:59

har du tænkt over at det er muligt at låne en mobil hjem i en uge for at forsøge sig ???? Det kan jo gøre udslaget

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 15-12-04 00:05

Hvor kan man det???

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-12-04 00:17

se 700s den har alt hvad du ønsker og et af markets bedste kamra på 1,3 mil pix blutool mp3 radio inge antne knald god skærm se den og prøv den

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-12-04 00:19
Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-12-04 10:38

Hvad med en panasonic x70, den er rigtig fed, der er mulighed for at bruge bluetoth. Det er en rigtig god tlf synes jeg selv. Jeg har denne, den er meget let at betjene, brugervenlig og det hele.

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 15-12-04 18:48

x70 har såvidt jeg ved en kedelig antenne der stikker op eller ???

se 700s - det den der vride en ikke man drejer tastaturet ud ???

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 15-12-04 18:57

Jo den har en antenne, men den genere nu ikke mig. Men det gør den åbenbart andre.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 15-12-04 19:09

du drejer det er rigtig nok men når du har vændet dig til det så er det beder og hurtiger og dejliger tror mig den er bare god

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-12-04 11:19

Du kan også tage et kig på www.mobilvalg.dk, der kan du indtaste dine kriterier, og se, hvilke telefoner der opfylder disse.

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 16-12-04 17:05

tak majbritt05
- det er sådan nogle sider jeg selv har ledt efter med de havde ikke RAZR v3 med - hvilke andre mangler så ??

thyfoon - har været i sonofonbutikken og haft en i hånden -> synes den er "lidt" for tyk, men ellers ser den god ud.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 16-12-04 20:15

Hej igen.

Prøv også at kigge på denne side, her kan du finde bedømmelser af forskellige telefoner:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?Bedom=true&ID=102036 (hvis bedømmelser ikke kan ses, skal du bare trykke på de gule stjerner)

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-04 08:25

Jeg er ejer af en Motorola razor V3.
Det er en dejligt tynd og godlooking mobilos, somder overhovedet ikke har været probs med, jeg kan kun anbefale den.
Desuden har jeg haft en S700 og en K700 (foruden de andre ) og kan sige at det også er gode telefoner, bare fylder S700 lidt for meget i lommen efter min smag.
Men ingen tvivl bruger du kameraet meget er S700 bedst af alle.

Iøvrigt vandt Motorolaén jo testen i søndags-avisen, mod modstandere som Nokia og andre

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 24-12-04 01:43

Jeg endte med at købe Motorolaen - og er blevet ovenud tilfreds med den. Tak for Jeres forslag og ideer!

Godkendelse af svar
Fra : t_seberg

Dato : 24-12-04 01:44

Tak for svaret banzon.