/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Gammel artikel
Fra : Dansemusen
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 14-12-04 23:42

Der er vel ike nogen som kan fortælle mig hvor man kan finde gamle avis artikler henne her på nettet?
Det drejer sig om en fra alutningen af Juli om 2 unge piger der overfaldte en anden jævnalderen pige med kniv i Vanløse?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 14-12-04 23:49

Hvilken avis har du læst den i?

Det er jo en ide at gå ind på pågældende avis hjemmeside og se om der er noget der, eller om man evt. kan få avisen til at sende artiklen til dig

Accepteret svar
Fra : Whiny

Modtaget 60 point
Dato : 15-12-04 00:19

Jeg har prøvet at søge i div. aviser online, men det gav ikke det rigtige resultat. Prøv at gå på biblioteket og se hvad de kan finde af artikler.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-12-04 00:44

Københavns Politi har døgnrapporter dú kan søge i http://www.kbhpol.dk/default1.asp?side=DR&kat=soegning

mvh
jakjoe

Godkendelse af svar
Fra : Dansemusen

Dato : 22-12-04 16:59

Tak for svaret Whiny.