/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Badmintonketcher søges
Fra : HansJensen41
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 14-12-04 23:06

ny spiller søger superlet ketcher. Hvad kan du anbefale?

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 14-12-04 23:19

Hvad er dit budget .. sådan cirka ?
/PG

Kommentar
Fra : lally

Dato : 14-12-04 23:23

hej Hans.

Her har du nogle forskellige mærker:Yonex Forza Prince Tactic.

hilsen lally

Kommentar
Fra : HansJensen41

Dato : 15-12-04 08:07

Jeg har fundet en løsning: en bekendt er holdt op med at spille og har foræret mig sine konkurrenceketchere og en hel mængde fine fjerbolde. Beholder point'ene selv - det er forhåbentlig ok.

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-04 10:27

.. helt i orden .. men point er trukket fra din konto, og hvis du ikke accepterer ét af svarene, vil dette spørgsmål stå åbent i en evighed (Der er efterhånden flere åbne end lukkede her på Kandu .. og det er lidt for ringe).
/PG

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-12-04 17:38

så tager vi os ligge sammen og lukker dette spørgsmål (point er trukket fra din konto) der er absolut ingen grund til ikke at lukke det allerede I DAG
god jul

Godkendelse af svar
Fra : HansJensen41

Dato : 15-12-04 20:37

Tak for svaret Guild.