/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Til "Whiny"
Fra : Mone
Vist : 602 gange
1 point
Dato : 14-12-04 19:23

Hvorfor bliver du ved med at komme med det samme tip?

http://www.kandu.dk/dk/tip/10000

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 14-12-04 19:40

Han mangler nok nogen point, og tror at jo flere gange han kommer med det, jo flere point. Synd for ham, at sådan er det ikke.
Torben

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-12-04 19:45

Ja, det er bare ærgeligt, og spild af hans/hendes og andres tid.

Accepteret svar
Fra : Whiny

Modtaget 11 point
Dato : 14-12-04 19:53

nå, jeg troede slet ikke, det kom. Hver gang, jeg trykker gem tip, kommer den med siden med: fejl, prøv igen senere. Så jeg regnede ikke med, at det blev til noget.

Kommentar
Fra : Whiny

Dato : 14-12-04 20:27

Og til jeres oplysning kan jeg fortælle at han er en hun. Bauchmann, det er muligt, du går meget højt op i point, men at komme med det samme tip for nogle sølle points skyld, det tror jeg nu ikke selv den mest emsige pointjæger ikke gider. Og da slet ikke med den tid det tager bare at få et til at hænge fast. Desværre vidste jeg ikke, at den gemte tipset, når den skrev at den begik en fejl, og da jeg ikke gik ind under "seneste 25" før jeg opgav, kunne jeg jo heller ikke vide, at den HAVDE gemt dem alle sammen. Men i grunden undrer det mig ikke, sådan som kandu kører. Hele dagen har den været utrolig langsom og næsten alle de sider jeg har trykket på, har den vist siden med: fejl. prøv igen senere. UUUFFFF

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-12-04 20:29

Jeg var da sikker på at du stammede!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-04 20:47

Winhy

Det er en fejl, som kan ske for enhver bruger. Du er uden skyld i gentagelserne.

At Mone, som har været bruger siden den 14.01.02 endnu ikke har lagt mærke til at det er en fejl, der kan ske, kan jeg kun beklage.

At bauchmann og Valde. så følger trop gør det jo ikke bedre.

Men Whiny,velkommen til kandu.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 14-12-04 21:06

Tak for svaret Whiny.

Det er bare ok. det sker jo desværre ind imellem at kandu går lidt (meget)
i sort, og også kører meeeeeeeget langsomt, så det må du nok vænne dig
til.

Øøøøhhh
Citat
Og til jeres oplysning kan jeg fortælle at han er en hun

Jeg har da ikke kaldt dig en han!!!!!
Men en hans/hendes

Mvh

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-12-04 21:18

----->>>>> ans
Citat
At Mone, som har været bruger siden den 14.01.02 endnu ikke har lagt mærke til at det er en fejl, der kan ske, kan jeg kun beklage.

Du må da meget undskyld jeg spørger, men hvis ikke man spø'r, får man heller ikke noget svar. Vel? :o
Og jeg spurgte altså kun fordi jeg syntes at der kom temmelig mange.

Det er ikke så tit jeg stiller et spørgsmål (eller på anden måde blander mig), og så kommer der sådan
et, efter min mening, lidt surt opstød fra dig.

Og i øvrigt, behøver du ikke beklage på mine vegne, det kan jeg godt selv klare.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-04 21:22

Mone

Citat
Det er bare ok. det sker jo desværre ind imellem at kandu går lidt (meget)
i sort, og også kører meeeeeeeget langsomt, så det må du nok vænne dig
til.

Fatter ikke hvorfor du skulle stille dette spørgsmål

Citat
Fra : Mone Send til en ven Dato : 14-12-04 19:23

Spørgsmål : "Til 'Whiny'"

Hvorfor bliver du ved med at komme med det samme tip?

http://www.kandu.dk/dk/tip/10000

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-12-04 21:48

Fordi jeg ikke var klar over, at det var det der var galt.

Sad faktisk og tænkte på, om det var fordi hun gerne
ville stille spørgsmål nr.10000, men da de blev ved, tillod
jeg mig at spørge ok?

Du skriver i din profil, "ans er en dame, så tal pænt", det
syntes jeg da også at du skal gøre.

Citat
Fatter ikke hvorfor du skulle stille dette spørgsmål

Så lad være med at svare på det, det var jo Whiny jeg spurgte.

Kommentar
Fra : Whiny

Dato : 14-12-04 22:32

Tak for velkomsten, ans. Og Mone, nej, jeg ved godt, du skrev hans/hendes.