/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mangler fil
Fra : qwedsazxc
Vist : 509 gange
50 point
Dato : 14-12-04 16:35

når jeg prøver af starte et program op kommer denne besked en nødvendig dll-fil userenv.dll blev ikke fundet

hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-12-04 16:50
Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 14-12-04 17:23

nu siger den filen userenv.dll er sammenkædet med en manglende eksportfil ntdll.dll rtldospathnametontparhname_u

jeg har prøvet at se om den fil mangler men det gøre den ikke så jeg prøvede af hente den men den ville ikke erstate den anden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-12-04 17:58

Hmm? Kør en scandisk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-12-04 18:05

Du skal huske at slå systemgendannelse fra, når du installerer/erstatter DLL filer.

..og selvfølge huske at slå den til igen bagefter, når du har genstartet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hj3

Dato : 15-12-04 10:30

og fjerne skrivebeskyttelse for filen
mvh hj3