/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
optag og rediger musik program
Fra : Jedi_mind_tricks
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 14-12-04 15:44

vilket program skal jeg hente for at kunne optage musik.. og bagefter rediger det..?? og gemme det så det kan brændes ud??

Kommentar
Fra : eclipze

Dato : 14-12-04 23:13

jeg er ret sikker på at programmet Cubaze kan begge dele! ellers så søg på musik sider omkring nogle nye udviklet programmer f.eks. Yamaha har udviklet nogle programmer mener jeg..

eclipZe^ - Odense Casuals Youth
ocy.dk

Kommentar
Fra : eclipze

Dato : 14-12-04 23:13

jeg er ret sikker på at programmet Cubaze kan begge dele! ellers så søg på musik sider omkring nogle nye udviklet programmer f.eks. Yamaha har udviklet nogle programmer mener jeg..

eclipZe^ - Odense Casuals Youth
ocy.dk

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 15-12-04 14:51

Ja, Cubase kan gøre det, men det program koster penge... Den nyeste version af Cubase koster idag ca. 4000 kr. Det kan fås i næsten alle musik butikker.

-Squarna