/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFSU2 styringen vil ikke
Fra : biltyve_stinker
Vist : 327 gange
120 point
Dato : 14-12-04 12:49

´Jeg har et problem med mine biler.
Det lader til at jeg ind imellem ikke kan dreje min bil.
Selvom jeg drejer, lører den ligeud, et problem i trafikken, vil jeg påstå.....
Jeg har prøvet at andre kontrolknapperne, det hjælper ikke. Har ingen problemer i Flatout, hvor man styrer på sammen måde.
Er det mit tastatur der er noget galt med.
Det er et Logitech trådløst.

Håber at der er hjælp at hente.
Tak

Kommentar
Fra : xick

Dato : 14-12-04 16:19

Har du lagt mærke til om den manglende styring kommer i forbindelse med noget andet?

Er det nogle bestemte steder i spillet?

Hvis det ikke er noget med spillet, kunne jeg forestille mig, at det er nogle andre signaler der kan forstyrre dit tastatur.. Mit eget tastatur opfører sig lidt mærkeligt i de få sekunder det tager at modtage en sms på mobiltelefonen, fordi det forstyrrer signalerne fra mit tastatur til modtageren

Kommentar
Fra : xick

Dato : 14-12-04 16:19

Har du lagt mærke til om den manglende styring kommer i forbindelse med noget andet?

Er det nogle bestemte steder i spillet?

Hvis det ikke er noget med spillet, kunne jeg forestille mig, at det er nogle andre signaler der kan forstyrre dit tastatur.. Mit eget tastatur opfører sig lidt mærkeligt i de få sekunder det tager at modtage en sms på mobiltelefonen, fordi det forstyrrer signalerne fra mit tastatur til modtageren

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-12-04 16:21

Dit spørgsmål er kommet 2 gange. Skynd dig ind og slet det andet inden nogen svarer på det, så får du dine 50 point tilbage igen.

Kommentar
Fra : biltyve_stinker

Dato : 14-12-04 17:13

Nææ, det er hele tiden, og det er somom at det bliver værer. Har lige geninstaleret både keyboard og spil (dog ikke mit savegame) måske jeg skulle prøve at slette det, og starte forfra....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-12-04 19:26

Som Arne skriver, skynd dig at lukke den anden tråd med samme emne, og spar dine 50 point.

mvh
Frank

Kommentar
Fra : biltyve_stinker

Dato : 17-12-04 23:59

Nu er det andet spørgsmål lukket, men jeg har stadig problemer og det er hele tiden. Jeg kan sagtens køre frem og tilbage, uden problemer, men at dreje, det vil den ikke. Den kommer måske med et lille nyk når jeg har trykket mange gange, men det er ikke noget man kan køre med.
I flatout, hvor man styre på samme måde, er der slet ingen problemer overhovedet.
Jeg har været inde og lukke programmer som evt. kunne konflikte, men det har ikke hjulpet. Please hjælp mig, for det er et fedt spil.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-12-04 03:48

2 ting der måske kan hjælpe!
Der er udgivet en patch til spillet
http://www.eagames.dk/downloads.search_results.asp?prod_id=5548&cat_id=53&freetext=

Muligvis er der en ny driver til logitech tastaturet!
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/categories/DK/DA,CRID=1796

Kommentar
Fra : biltyve_stinker

Dato : 22-12-04 18:12

Intet virker, nu har jeg prøvet at skifte over til mit gamle tastatur, og problemet er fuldstændig det samme
Hvad dælen er der galt. Jeg troede at problemet måske var løst hvis jeg formaterede min computer, men det har ikke hjulpet noget.
Der MÅ da være nogen der kan hjælp mig.
Jeg må nok lige forhøje præmien.

HEEEELLLPPPP MEEEEE