/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Emule
Fra : tach
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 14-12-04 12:06

Er der nogle som kan fortælle mig, hvordan jeg kan sætte hastigheden op på mine downloads inde i Emule? jeg har prøvet at gå ind i indstillinger, ind i forbindelse og så ændre den der, men lige så snart at jeg trykker enten anvend eller ok, så hopper den tilbage til den forindstillet hastighed.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 14-12-04 12:16

Options-network
Flue i limit downl 75kb/
Flue i limit upl 15-
Line down 2000-
Max connec 350
Din opkobling er ancinitets bestemt,jo længere koblet på-jo højere ancinitet

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 14-12-04 12:18

Options-network
Flue i limit downl 75kb/
Flue i limit upl 15-
Line down 2000-
Max connec 350
Din opkobling er ancinitets bestemt,jo længere koblet på-jo højere ancinitet

Kommentar
Fra : tach

Dato : 14-12-04 17:57

Når jeg går ind under forbindelse, står der under begrænsning flueben ved download begrær, og der står 3 kB/s og den kan jeg ikke ændre på for det retter sig tilbage når jeg trykker ok. under upload står der 1 kB/s og den kan jeg heller ikke ændre på. ved max forbindelse står der 500, men kan godt ændre den. hvor finder jeg den der line down henne? Emule, kører fra jeg tænder computeren til jeg slukker den og det vil sige stort set hele dagen.