/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
t300 virus????
Fra : abdullah
Vist : 296 gange
50 point
Dato : 14-12-04 09:14

hej
tror at der er virus på min mobil hvordan kan man finde ud af det og hvis jeg har hvordan kan jeg så fjerne det har en SE t300
hjææælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-04 09:44

hvis du tror det - hvorfor tror du så det ???????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-04 10:17

hmmm - hvis du evt har modtaget en dum e-mail på din telefon med advarsel om virus og den beder dig sende beskeden videre - så glem det - det er ikke virus men spam og kan bare slettes - håber ikke for dig det er andet.

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 14-12-04 12:05

nej nej det begyndte lige pludslig af bruge penge selv jeg har ikke modtaget noget for et par uger siden havde jeg ca. 50 kr. men nu er der ikke mere på jeg har kun sendt to smser..!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-12-04 14:25

hvis din mobil roamer kan det udemærket snuppe dine penge - har du undersøgt det ???????
Du skal desuden være opmærksom på om du foretager dig noget som du måske tror ikke koster - men i virkeligheden gør - men roaming er den mest udbredte skjulte pengesluger .

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 15-12-04 11:49

hvordan undersøger jeg det? og nej jeg overfører kun ting til mobilen via datakabel og det koster ikke noget vel???

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 15-12-04 11:51

sonyericsson siger:

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.

Der findes ikke virus til Sony Ericsson T300, så det kan ikke være en virus du
har fået.
Dog hvis du mener telefonen er langsom eller på anden måde ikke fungere
optimalt, bedes du kontakte et af Sony Ericsson service værksteder for
at få repareret din telefon.

????????

hvordan bliver pengene så brugt

Kommentar
Fra : kaareh

Dato : 19-12-04 19:52

Det er fordi du skal slå din telefonsvarer fra . Hver gang nogen ringer til din telefon og de viderestiller til telefonsvarer er det dig der betaler for opkaldet.

Kommentar
Fra : abdullah

Dato : 21-12-04 13:11

nåå okay så bare glem det det er nok min lillesøster der piller ved min telefon men ellers tak for hjælpen