/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Radeon 7200 og Transport Tycoon de Luxe
Fra : venskab
Vist : 479 gange
70 point
Dato : 12-08-02 03:27

TTDL flimrer efter at jeg har installeret et Radeon 7200 i min win98se.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-08-02 08:52

hvad opløsning kører du den med??

Kommentar
Fra : venskab

Dato : 12-08-02 10:07

1024x , men jeg har prøvet dem alle, også farveindstilling, uden resultat.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-08-02 10:23

hmmm. lyder underligt.
Har du prøvet at hentet de sidste nye drivere til kortet?

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 12-08-02 11:24

Hejsa

Har du prøvet at bruge TTD Patchen den retter en del fejl, og muligør også at du kan spille det i Windows 2000 & XP

Prøv at hente den og se om det kan hjælpe på dit problem.
http://www.ttdpatch.com/

Mvh
Trixster

Kommentar
Fra : venskab

Dato : 12-08-02 11:31

Jeg har den nyeste driver. Også den nyeste path, som dog kun popper op en brøkdel af et sekund. Er det meningen man skal kunne se noget på exe-filen?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 70 point
Dato : 12-08-02 17:43

Gør som alle der har forstand på Ati gør, de henter tweakede drivere, dem kan du finde på :

http://www.driverheaven.net

Den kan godt være lidt sløv om at svare i starten.

Klik på Cyborg drivers i venstre ramme.
Klik derefter på downloads i øverste højre ramme.
Herfra kan du hente den eller også kan du klikke på nedenstående link :

http://driverheaven.net/drivers/index.php?op=downloaddriver

Ja den fylder 17 Mbytes, men den kan køre på alle MS windows systemer.

Jeg er sikker på at dit spil vil køre efter denne installation, vær dog opmærksom som de skriver på siden, at den har problemer med at køre med mozilla 1.0 (netscape browser).

Ovenstående er en tweaked driver.

Tweakede drivere er de originale drivere, som er optimeret til også at køre ting som de ikke burde ifølge leverandøren, men de virker uden problemer.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 12-08-02 17:45

PS : Du skal bruge Winrar 3.0 for at udpakke driveren før du kan installere den. Winrar finder du her :

http://www.rarlab.com/rar/wrar300.exe

Held og lykke

Kommentar
Fra : venskab

Dato : 13-08-02 01:46

Hvor svært kan det være? Jeg troede, jeg havde den bedste version af programmet, men der findes en win95 version som en venlig person på alt.games.microprose.transport-tyc henviste mig til. Det løste problemet. Tak for jeres hjælp.
Olsen