/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
konverter fra cd til mp3
Fra : JacobS.
Vist : 486 gange
15 point
Dato : 13-12-04 19:56

hey

jeg skal bruge et program som kan konverter fra cd til mp3!

Jeg har en creative zen micro mp3 afspiller!

Kender i et godt program?

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 13-12-04 19:59

Jeg synes at CDex er godt til det formål.. Det kan også konvertere til wav og imellem de 2..
http://cdexos.sourceforge.net/

\\-> Dennis

Kommentar
Fra : return

Dato : 13-12-04 20:00
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-12-04 20:01

Easy CD creator 5 (husk at køre opdatering inden genstart) er rigtig god til det.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-12-04 20:01

har creative sit eget program?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-12-04 20:04

Jeg bruger denne Jacob og er ganske ligetil at bruge http://www.yuansoft.com/

//bentjuul

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-12-04 20:05

Easy CD creator 5 er ikke gratis!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-12-04 20:11

[citer]
hey
jeg skal bruge et program som kan konverter fra cd til mp3!
Jeg har en creative zen micro mp3 afspiller!
Kender i et godt program?
[/citat]
Easy CD Creator er godt........
Hvor står der gratis....................................

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-12-04 20:12

okay men nu siger jeg det: det skal være gratis

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-12-04 20:15

Ja og det viste jeg da godt - men da programmet er godt kunne det jo være du kendte en som havde det tilovers fra en gammel HP brænder.

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 13-12-04 20:17

kan windows media player konverter fra cd til mp3 fil? jeg bruger 10.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-12-04 21:42

Har du brænder i dit pcsystem og hvis ja, hvilket brænderprogram bruger du.

Næsten alle brænderprogrammer kan konvertere til mp3.

Kommentar
Fra : Kebaaab

Dato : 13-12-04 22:08

Prøv at bbrug dbConverter eller hvad det nu hedder inde fra Tools-menuen på www.zeropaid.com

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 13-12-04 22:24

www.download.com
søg på: Cheetah audio converter

Den er så nem at bruge og den er gratis.

Den er også hurtig.

Og der er ikke noget med at man skal Registrere sig.

Kommentar
Fra : larsfrohn

Dato : 13-12-04 23:50

Hej JacobS

Gå ind og hent Misicmatch 9.0 fra deres WEB side www.musicmatch.com.

Derefter smider du CD'eren i drevet, og Musicmatch finder Cd'eren, hvorefter du vælger Kopier fra CD, hvorefter den laver et bibliotek på din harddisk, med kunstnerens navn, titlen på pladen, og sidt nummeret. Al den information tagges, og overføres til din MP3 afspiller, så du kan se i skærmen, hvem det er som spiller, hvad nummeret hedder, og hvor lagt det er.

Genialt produkt, og så er det gratis!!!!

Den "fulde" version ripper bare hurtigere fra CD - du kan med gratis'en ikke rippe mere end 6x hastighed

Skulle du fortryde kan Musicmatch "rippe" tilbage, således at du ud fra dine MP3 numre kan lave en alm. CD til din CD spille.

Lars

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-12-04 16:19

hvad med itunes fra appel? kan det bruges til creative? Har creative ikke et program man kan downloade?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-12-04 16:23

er creatives software der følger med godt? er der fordele ved at vælge deres egen software til deres mp3 afspillere?

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-12-04 16:28

er creatives software der følger med godt? er der fordele ved at vælge deres egen software til deres mp3 afspillere?

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 15 point
Dato : 14-12-04 16:49

Det bedste råd jeg kan give dig er at prøve at lave nogle mp3 filer med de gratis programmer der er og afspille i dem i din mp3-afspiller. Som sagt jeg bruger det program jeg har lagt link til som er glimrende gratis og hurtigt til min mp3-filer.

//bentjuul

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 14-12-04 17:08

hej!

Jeg har lige fundet den software der fulgte med til min mp3 afspiller!

Den er rigtig god!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-12-04 17:48

Alletiders, så er det bare at lytte til musikken. God fornøjelse.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : JacobS.

Dato : 14-12-04 18:16

Tak for svaret bentjuul.