/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til "anbefal denne side"
Fra : dat
Vist : 356 gange
50 point
Dato : 13-12-04 17:59

Jeg ved ikke om dette er det rette forum, hvis ikke: skriv lige hvor jeg skal stille det!

Hejsa.
NU er jeg godt træt af at jeg ikke kan finde ud af det!!!!! - Ja, jeg er sur på mig selv - og så i denne søde juletid!!!!
Kan/vil nogen hjælpe mig med at lave en tilsvarende side som:

http://www.stoleshoppen.dk/mailto.php

Jeg har værelse på b-one.dk - og jeg mener de kan køre php (??).

Jeg ønsker næmlig ikke at brugeren skal benytte sit eget post-program.
vh
dat

PS: Der er flere points i vente hvis vi finder ud af et eller andet!!!

Kommentar
Fra : mopedpriser

Dato : 13-12-04 18:12
Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 13-12-04 22:54

hej du kan læse dette tip som jeg har lavet for et stykketid siden

http://www.kandu.dk/dk/tip/6715

det kan du kopiere og bruge der er forklaringer i scriptet
scriptet tjekker også om mailadressen er skrevet korrekt og gyldig
håber det er noget du kan bruge

poul_from