/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Traic>>point for din kommentar til genni~
Fra : Melander
Vist : 492 gange
243 point
Dato : 11-08-02 18:44

Hejsa..jeg skulle dele nogle point med dig, for din kommentar til : http://www.kandu.dk/dk/spg/5541

her er de så....

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 11-08-02 20:30

Sorry........jeg burde nok bare have lagt den ind som en kommentar, men er ret ny her...så desværre.....

Kommentar
Fra : Gennie

Dato : 11-08-02 20:49

Hej Grethes!

Dette handler ikke om at bytte point. Jeg fik bare 2 svar som jeg gerne ville belønne. Det har jeg kun mulighed for ved at bede Melander om at sende halvdelen af pointene for mit spørgsmål videre til traic.
Jeg kunne godt bruge den mulighed på sitet ( at tildele flere personer point i ét spørgsmål)

Bye
Gennie

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 11-08-02 21:07

Grethes problemet ligger såre simpelt i at der er nogle som hele tiden ligger og deler point på kryds og tværs, og ikke gider deltage i besvarelsen af de spørgsmål som kommer ind.

Hvis du kigger tilbage i de indlæg der ligger vil du se, at den der faktisk de sidste 2-3 måneder, Strarup som den mest kompetente til at besvare spørgsmål.

Så er der nogle som har fået ondt i rø.en, af at det ikke går lige retfærdigt til, da der jo kan vindes en præmie en gang om måneden, men det kræver at man gider besvare nogle spørgsmål og komme med nogle ordentlige kompetente svar.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-02 21:10

og hvornår begynder du på det zonker, og denne tråd, er ikke en debat tråd, gennie havde fået 2 svar/kommentarer han mente var lige gode, så jeg fik pointene og skulle så dele med Traic, som for i øvrigt burde være den eneste der skrev i denne tråd.

Accepteret svar
Fra : Traic

Modtaget 243 point
Dato : 11-08-02 23:23

Jeg takker mange gange.

Traic

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 11-08-02 23:34

Må det være mig tilladt at have sympati for Grethes' svar, på trods af risikoen for at blive jordet.

Begrundelsen herfor er, at jeg vil henvise til "formålsparagraf", som ser sådan ud:
- - - Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.- - -
Og det er faktisk som sådan, jeg helst bruger Kan-du.

Så derfor kan jeg kun sige til "point-rytterne", at i skulle begynde at spille lotto eller lign, hvis det er præmier I er ude efter.

Og til Kan-du: Stop dette pointfræs, det giver en snert af useriøsitet, da visse personer hellere vil score point end give seriøse svar og indlæg.

Desuden er jeg også ret træt at visse personers evindelige ævlen, kævlen og personfnidder.

Sorry, det var vist en gentagelse af Grethes, men det bliver det jo ikke mindre rigtig af.

Mvh Knud