/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke åbne min computer
Fra : morslaxi
Vist : 444 gange
200 point
Dato : 13-12-04 16:07

Når jeg forsøger at åbne min computer skriver den at den gennemsøger FAT 32, når den har gennemsøgt det, går den videre og skriver der ikke er fundet problemer. Derefter skriver den, at jeg skal vælge, om computeren skal starte i fejlsikret tilstand, alm. windows eller andet. Har prøvet alt, men uanset, hvad jeg vælger går den tilbage til, at den gennemsøger FAT 32. Har XP 2000 pro.
Kan altså slet ikke komme ind i min computer, hvad er der galt??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-04 16:19

xp2000 pro? Enten har du xp eller 2000! Kan du overhoved ikke komme ind i fejlsikker tilstand?

Det lyder mest af alt som et harddiskproblem!

Kommentar
Fra : morslaxi

Dato : 13-12-04 16:32

Jeg har XP pro. Nej jeg kan slet ikke komme ind i fejlsikker tilstand eller andet. Når jeg forsøger, begynder den bare igen med at gennemgå FAT 32.
Harddiskproblem?? Hvad gør jeg så? Er bestemt ikke nogen ørn til computere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-04 16:35

prøv at kigge under systemoplysninger om der er konflikter - og i enhedshåndtering om noget måske er deaktiveret eller skal opdateres
kan være det måske ikke er så slemt endda -

Kommentar
Fra : morslaxi

Dato : 13-12-04 16:39

Øh..... Jamen jeg kan jo slet ikke komme derind

Kommentar
Fra : morslaxi

Dato : 13-12-04 16:40

Det er lige som om den genstarter hele tiden :--

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-12-04 16:45

Jeg har haft samme problem og måtte Reparere med XP installasjons cd´en,så kørte det igen

Kommentar
Fra : morslaxi

Dato : 13-12-04 16:47

Vil det sige, at jeg skal proppe XP installations cd´en i og så vil den ikke skrive alt det der underlige??

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 13-12-04 16:48

Ja er osse mit forslag!
Her er en vejledning til repair
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2817

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-12-04 17:21

Jada,eneste måte få den igang igen jo

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-12-04 17:23

Fint link tedd

Kommentar
Fra : joanjoergensen

Dato : 13-12-04 17:32

Kan man ikke forsøge at åbne i bios?

Godkendelse af svar
Fra : morslaxi

Dato : 13-12-04 17:32

Tak for svaret tedd.