/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvilken sang....
Fra : jensgertson
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 13-12-04 15:56

Hej. Nogen der ved hvilken sang det er Nik og Jay også synger med på ? mener det er en eller anden svensker eller så noget...

Nogen der kender den ?

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 13-12-04 17:11

Jeg ved ikke om der står noget du kan bruge, men prøv at kigge på http://www.nikogjayfanklub.dk/indhold.php?p=side&id=1

Mvh.
d.Buus
www.dbuus.dk

Kommentar
Fra : jrossing

Dato : 13-12-04 18:43
Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 13-12-04 18:46

beklarer, men der finder man desværre ikke noget... har prøvet...

Kommentar
Fra : camved

Dato : 13-12-04 19:45

Ved at de er med i en musikvideo til (Amid) med My struggle.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 13-12-04 21:13

okay.... tjooo, det kunne måske godt være den... altså det du siger "Amid" med My struggle... ved du hvor man kan høre den ? jeg kan ikke finde noget om den på Google.....

Accepteret svar
Fra : villum53

Modtaget 50 point
Dato : 15-12-04 16:15

Det er Dhani Lennevald fra det svenske boy-girl-band, der er gået solo.

På hans single (girltalk...eller noget i den retning) medvirker Nick & Jay.

Kommentar
Fra : jensgertson

Dato : 15-12-04 18:37

nåååå ja, det rigtigt "villum53" tak for svaret!

Godkendelse af svar
Fra : jensgertson