/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mystisk tlf nummer....
Fra : geu
Vist : 760 gange
50 point
Dato : 11-08-02 18:24

der blevet ringet til mig 9-8-2002 kl 0324. fra telefon nummer +459105530090... er der nogen der kender noget til dette nr????

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 11-08-02 18:47

det lyder nærmest som om det er et sexlinienummer, uden jeg dog er sikker, men jeg mener at 910 nummere er til den slags...

mvh. Melander

ps. Hvis det ringer igen, skal du nok ikke tage den, da det temmelig sikker kommer til at koste dig en mindre formue.

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 12-08-02 04:45

nummeret Danmark er jo +45 så der er en mulighed for at der er blevet ringet til dig (danske nummer) FRA udlandet og så kommer der en tilføjelse med 0045 eller +45

Kommentar
Fra : SANTA2002

Dato : 12-08-02 04:48

Ellers kan du kontakte dit telefon selskab som kan gå ind og se hvor DU har ringet hen og hvem som har ringet til DIG

Du kan også bestille en udskrift af et kvartals opringninger men jeg mener det koster 25 .- så hvis du bare spørger dem pænt om de kan undersøge det eller den opringning så tror jeg ikke det koster dig noget

Håber du finder ud af noget

Mvh
SANTA

Accepteret svar
Fra : MosterBurger

Modtaget 50 point
Dato : 17-08-02 03:23

Hmmm..

Sidst jeg ringede fra en mønttelefon fra mit arbejde, og hjem til min far, med nummerviser, kom der også et ligende langt nummer frem.. Og eftersom +45 indikerer at opkaldet er foretaget FRA DK, så kunne det nemt være en der har ringet fra en telefonboks..

Håber mit svar evt. kan bruges..

Mvh.
Heidi

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 17-08-02 11:19

det må jo så være en tlf boks.. det forklar næsten også tidspunkete

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-08-02 12:00

det er ikke en telefon boks, og det er jeg 100% sikker, for der er for mange tal. +45 910 553 00 90 så ser et nummer fra en telefonboks ikke ud, det er nemlig et almindelig nummer eks. +45 86 58 57 59.

Ifølge tdc, er det et nummer reserveret til sextelefoni.