/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fra Nokia 3510i til ?
Fra : vrisslar
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 13-12-04 12:42

Hey...
Kan det lade sig gøre at opgradere en nokia 3510i til en nyre???

Accepteret svar
Fra : zaibotdk

Modtaget 60 point
Dato : 13-12-04 12:44

Til en NYRE?!? Nej det kan man ikke, og den kan heller ikke opgraderes til andre organer..

Ej ok, spøj til side...

Den kan softwareopdateres, men du får ikke nogen nye funktioner i den.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 13-12-04 12:47

Hehe nej ikke til en NYRE. Men du kan opdatere til en NYERE, altså købe en nyere, fx en Nokia 3100, den har lige et par funktioner mere. Inkl forskellige tilbehørs ting

Hvis du vil sælger jeg gerne min, til ikke så mange penge.

er_der_post@stofanet.dk

Kommentar
Fra : zaibotdk

Dato : 13-12-04 13:11

Nå ok, på den måde! Jeg havde engang en Nokia 8250 (model fra Asien), og den fik jeg en Nokia 8210 software i (som er ældre end 8250).

Ergo: Din Nokia 3510i kan formentlig kun NEDgraderes... Det var da den erfaring jeg gjorde mig af mit projekt.

Kommentar
Fra : DeltaFZwo

Dato : 29-12-04 21:22

Du kan jo købe en ny mobiltelefon.

Godkendelse af svar
Fra : vrisslar

Dato : 30-12-04 19:54

Tak for svaret zaibotdk.