/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
crak til half life 2?? hjælp`?
Fra : steffen15
Vist : 575 gange
200 point
Dato : 12-12-04 23:53

hey hvordan får man half-life 2 til at du??? skal man hente en crak eller noget!!

kan man bruge det her til noget??
Steam Emulation Library Configuration File
; Version 1.05 - hCUPa
[GCF]
; Directory Path in which the Steam GCFs (Game Cache Files) can be found
; If a path is not specified SteamApps if the game dir is used,
; as a last resort the Valve Steam Client SteamApps directory is used.
;BaseDir=SteamApps

; Source Engine Base Files, required to play Source Engine games
GCF01=source engine.gcf
GCF02=source models.gcf
GCF03=source materials.gcf
GCF04=source sounds.gcf

; Half-Life 2 Content Files, needed to play HL2
; HL2 checks if its installed in a directory path with at LEAST 4 slashes in it!
; hl2.exe -steam -game hl2 / hl2.exe -steamlocal -game hl2
GCF05=half-life 2 content.gcf

; Half-Life: Source Content Files, needed to play HL: Source
; hl2.exe -steam -game hl1 / hl2.exe -steamlocal -game hl1
;GCF07=half-life source.gcf

; Counter-Strike: Source Content Files, needed to play CS: Source
; hl2.exe -steam -game cstrike
;GCF15=counter-strike source shared.gcf
;GCF16=counter-strike source client.gcf

[Network]
; Steam Username as the Source Engine requests
Username=Undefined

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-04 00:01

I originalspillet installerer du bare spillet og venter på at steam serveren godkender dig. Det kan dog godt tage langt tid har jeg hørt!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-04 00:02

kræver selvfølig du er online osse!

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 13-12-04 00:05

jeg skal bruge en crak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-12-04 00:08

Kan ikke hjælpe dig så!

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 13-12-04 01:49

Glem den Crack.. Steam har lige slettet 20.000 ulovlige kontoer,, så tvivler på det kan lade sig gøre.. gør som os andre..køb spillet hvis du vil spille

Accepteret svar
Fra : kvolsgaard

Modtaget 200 point
Dato : 13-12-04 15:50

Enig...... Køb spillet... I sidste ende gør det det også kun billigere.

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 13-12-04 16:05

Tak for svaret kvolsgaard.