/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Skift af tændkabler.
Fra : hms
Vist : 833 gange
50 point
Dato : 12-12-04 21:39

Hej.
Nogen her på kandu der har erfaring med hvor man kan købe de klemringe , der på mange MC sidder lige der hvor tændkablerne bliver monteret på tændspolen ? Der er tale om klemringene der sørger for at omløberen har noget at trykke på, så kablet bliver holdt mod spidsen i bunden af tændspolen.

m.v.h.
hms

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 50 point
Dato : 13-12-04 00:17

Jeg mener de har det her: http://www.ketner.dk/
alimak

Kommentar
Fra : hms

Dato : 13-12-04 12:30

Hej.
Har haft ringet til Ketner, men desværre nej !!

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 13-12-04 18:21

Erik Schnabel må have dem.
MC EL:
Kronborggade 5, st. th
2200 København N

Tlf: 35 85 40 80

Kommentar
Fra : enebacken

Dato : 05-01-05 19:36

Det biligste du nok kan gøre er at købe MCN avisen, det er en engelsk avis som alle MC forhandler / MC Ophugger samt andet godt folk reklamere i, så er det bare at ring og høre om de har det, og så få sendt det til Danmark. Så spare du min. 12,5 % i mons, og der er helt lovligt. ( EU Land ) Personligt har jeg altid købt dæk og andre MC dele i England.

Du kan købe avisen i bladbutikken på Københavnshovedbanegård.

Du vil se at der nok også er andre ting, som ville være rare at få finger i......

Hilsen Jan

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 08-02-05 16:30

Tak for svaret alimak.