/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
tilbagevendede bylder..
Fra : SACA2
Vist : 14095 gange
50 point
Dato : 12-12-04 18:52

Min datter på 12 fik bylder i r.... efter en Spanienstur i sommer, hvor hun mest plaskede rundt i en svømmepøl. Desværre har hun siden uge 29 haft bylder 5 gange og ligeså mange gange penicilin. Derefter blev hun sendt til hudlæge der ordinerede sæbevask m. medi-skrub.. dicenficerende sæbe, men trods dette, er bylderne kommet tilbage. Hudlægen mente, at infektionen kom fra, at hun kradser i sit børneeksem på benene...men pt. har hun INTET udslet, men igen fået en byld i r....
Kan det være at infektionen kommer "inde fra"??? og er der nogen, der har et bud på, hvad og hvordan vi kan komme af med bylderne???

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-12-04 19:20

Gode oplysninger.

http://www.helse.dk/artikler/detail.asp?id=431

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 12-12-04 20:09

Jamen, fra mit tidligere virke ved jeg hvormeget hyppig håndvask betyder. Nu bruger i dessinficerende sæbe, så man kan da godt tvivle på at det er der problemet ligger.
Tag en ordentlig snak med lægen/hudlægen Han har selvfølgelig undersøgt hvad det er for en bakterie der er tale om, ikke? Så må han ordinere et antibiotika der specifikt er rettet mod denne bakterie, eventuelt en "Langtidskur med dette antibiotika. Jeg er da ikke læge men : snak grundigt med en der er.

Kommentar
Fra : stannyjim

Dato : 12-12-04 20:45

der er et naturmiddel fra dr. Vogel, der tit tager fat hvor andre ting ikke slår til. Det hedder Lachesis.
for nogen år tilbage havde jeg tilbagevendende betændelse i et stort ar, det havde stået på det meste af 3/4 år.
flere gange penicillin havde ikke hjulpet.
Lachesis tog det på en uge.
man tager nogen dråber i et glas vand. Står på flasken . Dosis kan godt øges, indtil 50 dråber. Senere har jeg / vi prøvet det til mange ting.
bl. a. lungebetændelse, herpes, OG byldelignende bumser.
såvel som blister i munden.
Når min mand får herpes tager han det både indvortes og dupper også stedet.
Iøvrigt er du ikke helt galt på den med indvortes. En rigtig god urte udrensning ,( brændenældete og andre )vil også være godt. Masser af vand og / eller urtete.
jeg har selv haft børneeksem, stort set altid. - er i dag 50 år - dog ikke de sidste 8-10 år. det var også indvendigt og en hel del madvarer, jeg ikke tålte.
se gerne ind på min hjemmeside www.innerjoy.dk og se , hvem jeg er og om du har lyst til at tale videre med mig om dette eksem.
som regel mangler man kalk, kalium og kisel og en masse af andre nærings stoffer og en hel del mad, man ikke tåler. Ved eksem er der for meget syre overskud i kroppen og det laver altså også mange ulykker.
venligst Sheena

Kommentar
Fra : soerenn

Dato : 12-12-04 21:13

Kære SACA2

meget tyder på at der er noget betændelse der løber rundt i hendes system, i kan smøre og druppe med mange gode produkter. Men har du overvejet healing evt. kombineret med mentaltræning for at styrke hendes eget imunforsvar, der er der gode resultater med.

har du spørgsmål er du velkommen
med kærlig hilsen
Sørenn Christensen
Tlf. 26201449
info@foredrag-kursus.dk
www.foredrag-kursus.dk

Kommentar
Fra : soerenn

Dato : 12-12-04 21:13

Kære SACA2

meget tyder på at der er noget betændelse der løber rundt i hendes system, i kan smøre og druppe med mange gode produkter. Men har du overvejet healing evt. kombineret med mentaltræning for at styrke hendes eget imunforsvar, der er der gode resultater med.

har du spørgsmål er du velkommen
med kærlig hilsen
Sørenn Christensen
Tlf. 26201449
info@foredrag-kursus.dk
www.foredrag-kursus.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-12-04 22:37

Ja, bylder kan sagtens komme indefra, forstået på den måde, at det muligvis er startet med en udefra kommende bakterie eller virus, som så siden er kommet ind i systemet.
Stafylokokker f.eks.
Og det kan være særdeles svært at slippe af med igen.
Børneeksemen kan også sagtens stamme fra en infektion med enten bakterie eller virus.
Jeg synes I skal tage fat i lægen igen, for det er ikke sikkert penicillinen virker.
Der skal nærmere undersøgelser til for at fastslå den nøjagtige årsag til eksemen og bylderne.
mvh dova

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-12-04 23:51

.. Min far havde ca.10 bylder i hver armhule, og han var bundet op med et "åg" .. men så kom løsningen:

En meget gammel dame sagde, kog et stort krus vand og tag en spiseske "knuste bukkehornsfrø", rør rundt og drik så varmt som muligt. 1 måske 2 gange om dagen.

Bylderne forsvandt på kort tid ! Knuste bukkehorsfrøkan købes hos "Bidinger".

Jeg fik selv bylder (30 år siden) og gennemgik denne kur. Det smager ad h.... til, og man lugter som en gammel ged ! men det VIRKER. Hvorfor ?: Den gamle dame mente, at der er tale om urenheder i blodet .. jeg tror stadig på hende !

Når jeg skriver "kort tid", så vil din datter på maxiomum 1 uge mærke den store forskel.

Glæder mig til at høre jeres erfaringer !
/PG

Kommentar
Fra : stannyjim

Dato : 13-12-04 00:09

hej /PG
du har ganske ret i at bukkehorn er et gammelt gennemprøvet råd til at rense ud, det virker også på gigt. Jeg havde bare glemt det i mit tidligere indlæg. brændenælde teen er at styrke immun forsvaret med mineraler til eksem. ( også til andre ting selvfølgelig )
Man kan søde bukkehorns teen med lidt honning eller rørsukker.
Iøvrigt kan man nu til dags købe bukkehornsfrø i de fleste matas' , helsam og andre helse kost forretninger.

til Sørenn
også det, du skriver er et rigtigt godt råd. bruger selv mentaltræning. healing er også oftest stærkt virkende på børn.
fantasi rejser er også et godt middel, og børn elsker dem.

jeg håber virkelig, pigens mor gør brug af nogen af disse ting, da de er så effektive, ganske uskadelige og gang på gang har bevist deres egnethed til forskellige ting.

Men vi skal huske den verden, vi lever i, så hvis du SACA2 føler for det, er det altid en god ting at få en læges diagnose, så du er hele vejen rundt og selv har valgt til og fra.

venligst til jer alle fra Sheena

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 13-12-04 00:39

Bukkehornsfrø behøver ikke nogen læges accept. Det koster nogle håndører, og "skader" lige så meget som en kop urtethe. Eneste "bivirkning": Smagen og lugten, som kommer ud i alle svedkirtler ! men mon ikke disse langt overstiger dét, at bylderne forsvinder ?
/PG

Kommentar
Fra : soerenn

Dato : 13-12-04 08:17

DET ER ALTID VIGTIGT AT GÅ TIL LÆGE, når vi eller vores børn er syge, de stiller en dinose og kommer med nogle behandlings tilbud, som man genereelt skal gennemgå.

Det er mit indtryk, at der har været læge og specialist inde i sagen og det ikke har givet et tilfredsstillende resultat, så vil jeg abefale at i finder en metode der kan virke uden, at gribe ind i den behandling som lægen og specialisten har i gang. Det var derfor jeg foreslog Healing og mentaltræning, jeg har gode erfaringer med børn, netop fordi det er for dem er naturligt og de ikke har nogle forbehold.

Det er for mig ikke vigtigt hvilken hjælp din datter får, men vigtigt at hun får en hjælp der hjælper.

God bedring

har du spørgsmål er du velkommen
med kærlig hilsen
Sørenn Christensen
Tlf. 26201449
info@foredrag-kursus.dk
www.foredrag-kursus.dk

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 13-12-04 20:02

Du har fuldkommen ret Søren...jeg skriver jo at min datter HAR været med lægen...hvor skulle jeg ellers få penicilinen fra eller henvisningen til hudlægen...smiler...
Jeg har været inde på din hjemmeside...men sorry vi bor langt væk....fyn..... men indrømmet jeg er her jo for at finde noget alternativt.....men jeg er ikke sikker på at jeg kan tvinge noget ildesmagende i halsen på prinsessen, og selvom hun gerne vil af med bylderne....så er der vist en grænse....smiler....

Kommentar
Fra : stannyjim

Dato : 14-12-04 00:09

HEJ SACA2

kender godt det med børn og noget, der ikke smager godt. så jeg kan endnu engang varmt anbefale dig at prøve det middel, jeg nævnte højere oppe. nemlig lachesis, du kan få det i en matas eller en helsam. De dråber kan hun stort set ikke smage, plus de også virker udefra...... selvfølgelig kun hvis de bliver duppet udefra
M h t healing findes der også noget, der hedder fjernhealing, hvor mærkeligt, du måske synes det lyder. Men læs om healing på hjemmesiden www.innerjoy.dk
Bortset fra det er der også rigtig mange reiki healere og andre healere på Fyn.

eventuelle spørgsmål kan rettes til
Sheena Vianne
inner-joy@stofanet.dk

Kommentar
Fra : soerenn

Dato : 14-12-04 00:28

Kære Saca2

Måske skulle du kigge på min hjemmeside igen, jeg kommer i hele dk. og tager over Fyn midt i næste uge.... Du er ogsåvelkommen til at ringe også kan vi tage en uforpligtende snak i telefonen.

har du spørgsmål er du velkommen
med kærlig hilsen
Sørenn Christensen
Tlf. 26201449
info@foredrag-kursus.dk
www.foredrag-kursus.dk

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 15-12-04 06:20

SMILER... tak for tilbuddet...men nu er det sådan at vi tager på juleferie på fredag..og jeg "tror måske mere på"..noget zoneterapie elller et eller andet til "at proppe i munden" eller huden...

Kommentar
Fra : soerenn

Dato : 15-12-04 10:38

Kære SACA2

Nu var jeg ikke en af dem der foreslog forskellige midler til at komme i munden, men mentaltræning m.m. Held og lykke med jeres søgen, og god juleferie.

har du spørgsmål er du velkommen
med kærlig hilsen
Sørenn Christensen
Tlf. 26201449
info@foredrag-kursus.dk
www.foredrag-kursus.dk

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 16-12-04 21:53

jeg har erfaring med aloe vera, det er meget godt.
det renser en for affaldsstoffer og andet skidt.
samtidig vil jeg anbefale at smøre aloe vera på samtidig.
mvh
jan pedersen
teamseberg@yahoo.dk

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 17-12-04 09:20

bovbasse....

tusind tak for dit svar....men nu er det bare sådan at prinsessen er overfølsom overfor aloe vera...
Vi fik engang et blad af en plante hun skulle smøre sig med....og istedet blussede eksemen op..
Ligeledes er hun testet for aloe vera ...da det jo er i både hårshampo, cremer osv...men tak for dit bud...

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 17-12-04 09:47

.. bu burde datteren kunne mærke en væsentlig bedring .. hvis han da har drukket bukkehørnsfrø !
/PG

Kommentar
Fra : stannyjim

Dato : 17-12-04 10:39

kære ven
vil lige igen minde dig om lachesis dråberne, da det lader til de andre ting er udelukket. Læs mine indlæg længere oppe.
venlig hilsen
Sheena Vianne

Kommentar
Fra : teleskop

Dato : 21-03-05 14:41

Jeg er gammel smed og har måtte døje med sår, bylder fra et beskidt og svedent arbejde. Jeg har altid brugt bukkehorn udvortes som grød omslag, dette har stor virkning, indvortes kan man tage det som polakkerne i en blanding af citron og honing, så kan det drikkes. Men ellers æd en masse karry en stor bestandel i karry er bukkehorn.

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 11-04-05 07:24

Hvis det drejer sig om evig tilbagevendende bylder, og de for det meste sidder under armene, på enden eller lår og hals.
Så er det en "byldemor" din datter slås med, det er umuligt at vide hvor i kroppen den sidder,
men man kan bekæmpe de "børn/bylder" den sender ud i kropppen.
Den vil altid være tilstede, men der kan godt gå flere år imellem de udbrud den foretager sig.
Ofte er det i forbindelse med stress eller anden immunnedsættende påvirkning, der gør at den går i gang.
Efterhånden lærer man at genkende de tegn der er i kroppen, på at den er på vej.

Og så er det, der man tager noget urtethe, det er hverken besværligt, dyrt eller smager slemt.

Du kan skrive til mig på
stan@mail.tdcadsl.dk, og/eller se min hjemmeside
www.sitecenter.dk/amagerurten/

Kommentar
Fra : timeglas

Dato : 19-05-05 15:02

Hejsa

Hvis der er tale om virus, så kan THUJA D6 hjælpe. Du kan købe det i helsekostbutikker og mener også at Matas forhandler det. Der skal tages 15 dråber 3 gange dagligt og bliv ved i et halvt års tid.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-05-05 19:20

Jeg synes det her spørgsmål må være så gammelt at problemet er løst forlængst???

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 20-05-05 19:13

smiler..til Valde...det kan godt være at du synes det..men de der dråber..lachesdråber...virkede ikke.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 20-05-05 20:16

Jeg har nu ikke foreslået ..lachesdråber. Jeg tror lægebehandling havde hjulpet for længe siden .
Det er længe imellem nogen får glæde af alternativ behandling!

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 21-05-05 07:39

Du er stadig velkommen til at skrive til mig

www.sitecenter.dk/amagerurten/

Kommentar
Fra : CellAid

Dato : 09-03-06 12:08

Kære Stakkel
Det er svært med betændelsestilstande generelt, og der er et utal af råd og anvisninger nogle bedre end andre, pencillin er godt, men desværre dræber den også det den ikke skal ?
Jeg ved ikke om du kender Iontherapy, det er et middel jeg som behandler har brugt mange gange imod bl.a. betændelse, bl.a. kom en svensk kvinde til mig, hun havde fået stafylikokker på et hospital i Sveringe da ghun fødte deres søn, desværre kunne man ikke fjerne dette igen, så hun måtte sove i et sterilt værelse imens manden og barnet sov i et andet, hyggeligt.
Hun havde sår over hele kroppen, de heledes op og kom igen uafbrudt.
Hun fik ionbehandlinger to gange dagligt over en uge, og en uge efter igen, var alt forsvundet.
Derudover findes der nogle produkter der gør at vore celler "taler sammen" igen, da det også mange gange skyldes misinformation imellem vore celler i kroppen.
Er du interesseret i at vide mere er du velkommen til at skrive til mig på
bent@iontherapy.dk
Håber din datter hurtigt bliver rask
Med venlig hilsen
Bent Nielsen