/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
erotisk webhotel, billigt?
Fra : Vismanden
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 12-12-04 18:43

Er der nogen der ved hvor man må have en hjemmeside liggende med erotisk indhold der ikke koster en bondegård?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-12-04 21:07

Hvad skal vi med en sådan - Næh vi fortrækker det in-natura!

Accepteret svar
Fra : AeroByte

Modtaget 50 point
Dato : 12-12-04 21:24

www.Surftown.dk er billige og der står ingenting om man ikke må have erotisk indhold i deres bestemmelser.
Det samme gælder - http://www.danhost.dk/ - som giver meget plads til billige penge.

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 12-12-04 22:54

Ved danhost skal man dog lige tænke sig om, da det kommer an på, hvor de trækker grænsen mellem erotik og porno:

1a) Lovlige formål
Danhost forbyder udtrykkeligt enhver at reklamere for, distribuere, opbevare, behandle eller på anden vis at håndtere uanstændigt, pornografisk, satanistisk, eller andet kontroversielt materiale ved hjælp af services leveret af Danhost.

Godkendelse af svar
Fra : Vismanden

Dato : 12-12-04 23:50

Tak for svaret AeroByte.

Kommentar
Fra : AeroByte

Dato : 13-12-04 14:57

Altid til tjeneste :)