/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Ridser
Fra : CyberfishY
Vist : 602 gange
100 point
Dato : 12-12-04 17:11

Jeg har lige fundet en lille ridse på godt 1 cm i min skærm. Den ser ikke ret dyb ud men træls for mig at den er der :(

Jeg har hørt man kan få noget pudsemiddel som skulle kunne fjerne det meste af ridsen eller gøre den mindre synlig.
Er dette Korekt og hvad hedder dette pudse middel og hvor fås det ?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 12-12-04 17:50

Inden du køber noget ,så prøv med tandpasta,hvis den ikke er for dyb,forsvinder den

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-12-04 18:03

CRAP !!!

Har lige brugt tandpasta efter at nogle folk mener det var godt...nu har jeg bare en masse små ridser i stedet.
Til andre folk vil IKKE anbfale Tandpasta. Køb en ny skærm eller lev med ridsener i har !

Jeg køber mig en ny skærm. koster 1000 kr for disse AOC skærme 19 " (heldigvis)

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 110 point
Dato : 12-12-04 18:36

surt det med din skærm..

man kan få noget til at fjerne revner og ridser i bilruder... mon ikke det også virker på en monitor...

mvh Brommi

Kommentar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-12-04 18:43

Ja det var lidt surt ! Men har beslåttet mig at købe en ny skærm..jeg var forberedt på at det ville gå galt ! så brommi du kan bare få disse points

Må vi se hvad julemanden har med til mig i år ;)

Godkendelse af svar
Fra : CyberfishY

Dato : 12-12-04 18:45

Tak for svaret Brommi.