/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dvd clone
Fra : bensus59
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 12-12-04 16:27

hey er der nogle af jer der bruger dvd clone,jeg kan godt clone en dvd men der er ikke nogen lyd der er simpelhen flueben ved ingen lyd og det er ikke fordi dvden er kopisikret ,jeg brugte dvdclone på min gamle pcer (har fåetny) og der kørte det bare ,er der nogen der ved hvordan jeg får lyd på .

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 12-12-04 16:35

I andet billede sæt flue t/venstre i lydspor og samtidig i undertekster t/højre står "stream preferance"
sprogvalg f/lyd og sprogvalg f/undertekter,der skal være fluer i det du ønsker

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 09:03

hej olepost hvilke version dvd clone har du jeg syntes ikke billedet ser ud ligesom du skriver,uanset hvad jeg sætter flueben ved ,bliver der ved med at stå sound ikke valgt,kan du lave en opsætning så den ser ud ligesom dine billeder af din vesion,så jeg kan se om billederne ser ens ud.undskyld alt det bøvl

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 10:47

Alt efter hvilket brænderpogram du bruger ,er proceduren stort set denne.

Desværre er du nød til at købe ANY DVD hos de samme som CLONE .Den installerer du,den kører i baggrunden,(du kan slette ikonet)Husk at konfigurere den .Og så er det faktisk bare at lave en mappe f.eks på skrivebordet,kald den FILM el andet.Afhængig af størrelsen på HD,skal du huske at slette efter kopiering
Første billede vælger du hvilken kopi du vil lave,jeg bruger selv den øverste,der fravælger du det du ikke mener du vil have.
Næstøverste og nederste fremgår det af teksten
Andet billede der finder du dit DVD drev og vælger mappen VIDEO_TS,nu til/fra vælger du
Tredje billede viser det du har valgt
Fjerde billede finder du mappen på skrive bordet-----kør

Når indlæsningen er færdig lukker du vinduerne ned,dobb klikker på film ikonet og Creator brænder.Prøv de første gange med en RW så går du ikke helt galt i byen
Mvh Ole

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 10:52

Clone dvd 2.4.5.4
Any dvd

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 14:07

jeg har både any dvd og clone cd

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 15:13

Har du fået det til at virke??

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 18:44

nej hver gang jeg forsøger at skrive filerne kommer der et felt hvor der står med grønt uventet fejl
du skal sikre dig at alla kildefiler er tilgængelige og st de svarer til en korekt fremstillet

jeg kan ikke forstå hvorfor det virkede upåklageligt på den gamle pcer der valge jeg bare
klone en dvd inklusive alle titler og menuer valgte hvadfor et drev dvden lå og klikkede næste så læste den dvden og brændte bagefter

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 18:46

lige nu kører jeg med prøveversionerne men det skulle vel være lige så godt

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 19:11

Den meddelelse har jeg aldrig set,forstår ikke hvad du mener med "skrive filerne" Det lyder som om at den ikke kan læse den skive du prøver at rippe .Måske skulle du fjerne alt hvad der hedder slysoft/clone først i tilf/fjern derefter i søg og så starte forfra

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 19:32

skrive filerne er når den brænder jeg har prøvet at fjerne og downloade dvd clone et par gange det hjælper ikke

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 19:37

Jamen er det så ikke fordi du har proppet en forkert skive i + minus

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 19:40

nej min er til både + og -

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 19:44

Undskyld,hvor langt er vi,du siger den ikke vil brænde,så har du en iso.fil du skal brænde.

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 19:52

Du dobb klikker på iso.filen,så skulle dit brænder pogram gerne starte op,eller prøver du at brænde med clone dvd?

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 13-12-04 20:54

jeg prøver da stadig væk at få dvd clone til at virke ligesom det gjorde på min gamle pcer,men jeg kan desværre ikke overføre indstillinger fra den fordi den gik helt ned og mistede alle data

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 21:02

Rolig nu,du siger at det er når den skal brænde,den ikke kan finde filen.Når du er færdig med at clone(rippe) så må der være en iso.fil med film navnet i en eller anden mappe som du selv har valgt.Ikke?

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 13-12-04 21:29

Bensus
I billede 1 læg filmen i,tryk øverst-en el fl titler
I billede 2 finde læsedrev-klikke på video_ts
I billede 3 sæt flue i lydspor og undertekst t/venstre nederst
I billede 4 øverst i midten-klik på iso/udf image-i midtem -find mappe hvor image(aftryk af film)skal ligge f.eks skrivebord mappe film
5 Kør
Når den er kørt færdig ca 15 min-lukker du clone dvd

Åbner mappen film på skrivebordet-dobb klikker på iso filen og dit brænder pogram starter

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 14-12-04 07:36

det der med skrivebord osv var ikke nødvendig på den gamle maskine der valgte jeg
1billede klone dvd i midten klik næste
2billede drevet som dvd ligger i klik næste
3billede næste
4billede kør
5billede laver dvd filer iøverste række
skriver i anden række
jeg lagde bare dvd i det ene drev i mit tilfæde G
dvd medie som der skal brændes på i brænderen drev F
så lavede dvd clone programmet selv resten

Kommentar
Fra : bensus59

Dato : 14-12-04 08:26

nu har jeg lige prøvet at clone dvd på et andet mærke dvd medie og der var ingenting i vejen selvom der står der ingen lyd er når den brænder så er der altså lyd på når jeg spiller den i min dvd optager så jeg tror problemet er løst men tak for hjælpen undervejs olepost

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 14-12-04 09:09

Fint,har også været ude for at medierne skabte sig uden fornuftig grund