/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
internetforbindelse???
Fra : Avant85
Vist : 458 gange
50 point
Dato : 12-12-04 15:33

Kan jeg se inde på pc'en, hvilken internetforbindelse jeg har - enten det er en ADSL eller Bredbånds-forbindelse.
Nogen gange tager bare 100 år (ca) at komme ind på kandu
er der nogen som har et forslag til oprydning på pc'en, så det kan gå lidt hurtigere

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-12-04 15:35

Oprydning på DIN pc hjælper ikke.
Det er Kandu der skal rydde op
/PG

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 12-12-04 15:39

Jeg tror ikke det er din pc eller din forbindelse,der halter men derimod serveren der går i knæ, når alle vi kandu brugere skriver meget meget kloge ting til hverandre.......

start/kontrolpanel/netværksforbindelser/højreklik på din forbindelse og vælg status-sådan er det på min pc anyways..

Kommentar
Fra : severino

Dato : 12-12-04 16:00

Derfor bør du nok alligevel med jævne mellemrum, rydde op på din egen PC. Det kan du med fordel gøre i perioder hvor du ikke lige står og skal bruge den.

Hvis du ellers har hurtige reaktioner på andre sites på nettet, så er der ikke noget at være så nervøs for.

Du vil ofte se, utålmodige KANDU brugere, der i deres febrilskhed, klikker flere gange på knappen "Send Indlæg", fordi den ikke lige reagere når det er forventet. Så er det de gentager deres indlæg to eller flere gange.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-12-04 16:21

Ind imellem tager det lang tid specielt at komme ind på KANDU
vi skulle nok foreslå dem en bedre opkobling

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-12-04 16:23

Ind imellem tager det lang tid specielt at komme ind på KANDU
vi skulle nok foreslå dem en bedre opkobling
HVIS NOGEN VIL FORESLÅ DEM DET SÅ SIG OGSÅ AT DE SKAL FÅ ET UR MED DANSK NORMAL TID

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 12-12-04 16:38

Kandu.dk er langsom og det har den altid været men du kan da prøve at få din forbindelse til at køre lidt bedre.

Tjek denne fil: www.mpjc.dk/help.doc

Det vil måske hjælpe lidt...

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-04 16:47

Din comp er mindst 100 gange hurtigere end din netforbindelse.
Men hos Kandu er der jo to-vejskommunikation som på grund af en svag forbindelse ta'r lidt tid. Og med den smule reklame oppe i toppen, kan der vist ikke blive økonomi til højere hastighed.
Hastighed på nettet
http://www.dslreports.com/stest?loc=2
http://us.mcafee.com/root/speedometer.asp

Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 12-12-04 16:57

Tak for svaret emesen.