/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
SANTA2002
Fra : laurenzio
Vist : 407 gange
300 point
Dato : 11-08-02 10:26

Flg. Heroines opfordring.
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 11-08-02 12:45

he he

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 11-08-02 14:12

Hvad er det for en hånlig latter i mit oplæg???

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-08-02 14:57

Hej

Jeg vil egentlig gerne vide... Den eksekte grund til alle smutter fra dette forum????

Hvis det er Zonker Synes jeg at man må kontakte Admin fra denne side bede dem om at resete Zonkers account

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 11-08-02 15:53

Hej Caine,
Her er jeg nok ikke den rette at spørge.....MEN Heoine fortalte mig i hendes indlæg
(jeg kopiere så du ikke skal bøde 128 points)

Citat:
Hey Laurenzio,
pga. Zonker?
Noget i stil med det, og så fordi jeg har en masse point inde på eksperten, jeg har samlet sammen i tidernes morgen pga. login, så vil bruge de point, når jeg har nogen spørgsmål. Skal til at lave hovedopgave i jsp og mySQL, så får sikkert brug for det.

Men yer, er generelt træt af den fjendtlige stemninge her på kandu.
Er træt af at se på frustrerede mennesker, der den ene gang efter den anden, får et grimt svar smidt i ansigtet.

Jeg er godt klar over, at disse mennesker også findes på f.eks. eksperten, men da de emner, de behandler, er relevante for den branche, jeg er ved at træde ud i, så vil jeg komme der i stedet.

Wel, Jon syntes jo åbenbart, at flaming er ligeså sjovt som Zonker, så lukker det her spørgsmål nu.

Du får mine point Laurenzio, og så håber jeg du gider dele med de herrer Rellom og Melander + (santa).

Det må I finde ud af.

Men til Jer der har været kewl herinde. Tak for hjælpen med min gamle bil ;)

//hero|ne
Citat slut:

Men jeg er da helt enig, at det er trist og se folk forlader stedet. Jeg tror ikke at kandu.dk umiddelbart vil resete en bruger.
Jeg håber blot, at der ikke er flere som følger dette eksempel da det jo ellers vil blive et trist sted at være. Som jeg også har sagt i et andet indlæg (koster igen points) håber jeg da, at Heroine vælger at kigge lidt med fra sidelinjen (såvel også Sansan)

Mvh
Laurenzio

Accepteret svar
Fra : SANTA2002

Modtaget 300 point
Dato : 12-08-02 04:29

Så nu vil du have mig til at "svare" på denne post så du kan dele pointene med mig ???
Ok flink min ven

Cya and take care

Mvh
SANTA